خبرگزاری کار ایران

توضیحات آموزش و پرورش درباره قتل معلم بروجردی توسط دانش‌آموز ۱۵ ساله

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۷۳۶

براساس بررسی‌های اولیه صورت گرفته این دانش آموز به همراه ولی خود به مدرسه مراجعه می‌کند و با مشاهده نمره درس فیزیک، به کلاس درسی معلم که در حال تدریس بود رفته و با ضربه چاقو به وی حمله می‌کند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش درباره قتل معلم بروجردی توسط دانش‌آموز ۱۵ ساله توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش ایلنا از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، علیرضا جدایی با اعلام دستور وزیر آموزش و پرورش برای حمایت قضایی ویژه از خانواده معلم بروجردی، اظهار کرد: روز گذشته متاسفانه در حادثه‌ای باور نکردنی دانش آموز یکی از دبیرستان های شهرستان بروجرد دبیر فیزیک مدرسه ی خود را مورد حمله قرار داد که متاسفانه بر اثر ضربه چاقوی این دانش آموز معلم بروجردی در بیمارستان درگذشت.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش درباره جزئیات این حادثه افزود: براساس بررسی‌های اولیه صورت گرفته این دانش آموز به همراه ولی خود به مدرسه مراجعه می‌کند و با مشاهده نمره درس فیزیک، به کلاس درسی معلم که در حال تدریس بود رفته و با ضربه چاقو به وی حمله می‌کند.

وی از پیگیری این حادثه به صورت ویژه به منظور روشن شدن ابعاد قضیه و صیانت از حقوق این معلم خبرداد، خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود، مراجع انتظامی و قضایی نسبت به واکاوی ابعاد مختلف حادثه و پیگیری حقوق این همکار شایسته فرهنگی در کوتاه ترین زمان، اقدامات جدی به عمل آورند.

جدایی تصریح کرد: به دستور وزیر آموزش و پرورش معاونت حقوقی این وزارتخانه مامور شده است، در همه مراحل رسیدگی به این پرونده حمایت قضایی ویژه از خانواده مرحوم محسن خشخاشی را معمول کند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت اخبار آموزش و پرورش و تاثیر آن در سطح جامعه از اصحاب رسانه خواست همانند گذشته، در تنظیم و توزیع اخبار دقیق این حادثه دقت و صحت را مورد عنایت ویژه قرار دهند.

وی درگذشت این معلم گرامی را به جامعه فرهنگیان فرهیخته استان لرستان و شهر بروجرد و خانواده معزز آن مرحوم تسلیت و تعزیت گفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز