خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به ایلنا:

مراجع قضایی به نامه‌های بی‌نام و نشان پاسخ نمی‌دهد/ با اخلال‌گران در انتخابات برخورد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۷۸۹۴۸

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که دستگاه قضایی استان و زیرمجموعه های آن به نامه‌های بی‌نام و نشان هیچ پاسخی نمی‌دهد.

" حجت الاسلام غلامرضا مزارعی" در پاسخ به خبرنگار ایلنا در یاسوج که متاسفانه پدیده تهمت و افتراء در کهگیلویه و بویراحمد روبه رشد بوده و شرایط نگران کننده ای دارد و از سویی سبب نگرانی آبروبردن افراد می شود، اظهار داشت: متاسفانه موضوع تهمت و افتراء و قرارگرفتن این پدیده شوم در رتبه سوم جرائم این استان برای خود ما هم نگران کننده است.

وی گفت: به مردم کهگیلویه و بویراحمد عرض می‌کنیم که دستگاه قضایی و زیرمجموعه های آن هیچ اهمیتی به نامه های بی نام و نشان و امضاء نمی دهد و این نامه ها را فاقد وجاهت قانونی می داند.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد افزود: ما به این نامه‌ها که درصدد آبروبردن افراد است توجه و اعتنایی نمی کنیم و مطمئن باشید در دستگاه قضایی و زیرمجموعه های آن در استان به این موضوع توجهی نمی شود.

مزارعی گفت: دستگاه قضایی و نهادهای زیرمجموعه آن خود از طرق‌ دیگر پیگیر موضوعات مختلف بوده و بر امور متعدد نیز نظارت کافی و لازم را دارند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود تاکید کرد که وجود امنیت و آرامش در کهگیلویه و بویراحمد مهمترین اولویت دستگاه قضایی این استان است.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر قانون آئین دادرسی به ما اجازه می داد قطعا پرونده قتل را در یک هفته می بستیم و حکم را اجرا می کردیم.

مزارعی افزود: اگر قانون دست و پاگیر نبود سارق مسلح را در همان روز اعدام می کردیم.

وی تاکید کرد با کسی که قصد اخلال در جامعه را داشته باشد به هیچ عنوان تعارف نخواهد داشت.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در انتخابات پیش رو نباید اخلالی صورت گیرد و اگر کس و یا کسانی بخواهند اخلال در جامعه ایجاد کنند بدون شک براساس قانون با آنها برخورد می شود.

مزارعی افزود: اخلالگران بدانند دستگاه قضایی کهگیلویه و بویراحمد با مخلان نظم و امنیت مماشاتی نخواهد کرد و با آنها هیچ تعارفی نخواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز