خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد امر به‌ معروف و نهی از منکر کردستان:

کردستان مشهور به استان مسجد المناره است

asdasd
کد خبر : ۴۷۷۱۸۲

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان کردستان به نقش مساجد در جلوگیری از انحرافات تأکید کرد و گفت: استان کردستان 3 هزار مسجد دارد و مشهور به استان مسجد المناره است و این مساجد نقش بسیار زیادی در تربیت جوانان دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمود الله مرادی، امر به‌ معروف و نهی از منکر را با استناد آیات و روایات دانست و افزود: به استناد اصل هشتم قانون اساسی گسترش فریضه‌ی امر به‌ معروف و نهی از منکر و ترویج معروفات یکی از مأموریت‌های ستاد است.

وی ادامه داد: تلاش‌های زیادی صورت گرفته است تا بتوانیم درحد امکان با بکارگیری نیروهای مردمی و پیام مهربانی این فریضه را دنبال کنیم.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان کردستان به جایگاه شهدا اشاره کرد و افزود: 5 هزار و 400 شهید در استان کردستان برای حفظ انقلاب اسلامی و گسترش امربه‌معروف و نهی از منکر جان خود را فدا کردند.

الله مرادی  با تشریح اقدامات صورت گرفته در سال 95 گفت: در سال 95 برنامه‌های متنوع فرهنگی که بیشتر ایجابی  و معرفی ستاد به مردم بوده انجام‌گرفته که ازجمله برنامه‌های ستاد، تشکیل مجمع نخبگان امربه‌معروف و بررسی تمام معضلاتی است که در جامعه وجود دارد.

وی گفت: یکی از دلایلی که خداوند انسان را خلق کرده این است که انسان بتواند وظیفه‌ خلیفه‌اللهی خود را بر روی زمین انجام دهد .

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان کردستان در خصوص مشارکت مردم اظهار داشت: مردم همکاری و مشارکت لازم را دارند و جمع کثیری از مردم در طرح طلایه داران امربه‌معروف و نهی از منکر ثبت‌نام کردند.

الله مرادی  با اشاره به برنامه‌های سال 96  افزود: در سال 96 ، در سطح استان بیش از هزار برنامه شکل می‌گیرد که بیشتر فرهنگی و نظارتی است و اقداماتی که موجب توسعه امربه‌معروف و نهی ز منکر می‌شود شامل توزیع و نوشتن کتاب و نمایشگاه کتاب و حضور در فضای مجازی است.

وی به اهداف ستاد در سال 96 اشاره کرد و گفت: یکی از این اهداف ستاد، انجام فعالیت‌های فرهنگی است و در این راستا با نظارت مستقیم و سازمانی بتوانیم به دستگاه‌ها نظارت داشته و از انحرافات جلوگیری کنیم.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان کردستان به نقش مساجد در جلوگیری از انحرافات تأکید کرد و گفت: استان کردستان  3 هزار مسجد دارد  و مشهور به استان مسجد المناره است  و این مساجد نقش بسیار زیادی در تربیت جوانان دارند.

الله مرادی  به حضور گسترده مردم در انتخابات تأکید کرد و افزود: مردم باید در انتخابات شرکت کرده و کاندیداها  در هنگام تبلیغات از تخریب همدیگر خودداری نمایند.

وی در خصوص فضای مجازی خاطرنشان کرد: مردم باید در این زمینه هوشیار بوده و با آگاهی از مضرات آن، در این زمینه فرزندان خود را به شیوه صحیح راهنمایی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز