خبرگزاری کار ایران

فرماندار شفت مطرح کرد:

بوم‌گردی از اولویت‌های گردشگری شهرستان شفت/ افزایش 5 درصدی اقامت مسافران نوروزی در شفت

asdasd
کد خبر : ۴۷۴۴۹۵

فرماندار شفت با اشاره به پایان سفرهای نوروزی از افزایش 5 درصدی اقامت مسافران در شهرستان شفت خبر داد.

به گزارش ایلنا از شفت، محمدرضا محسنی با اشاره به پایان سفرهای نوروزی از افزایش 5 درصدی اقامت مسافران در این شهرستان خبر داد.

وی با بیان اینکه در نوروز 96 در مجموع 76 هزار و 355 نفر شب اقامت در شهرستان شفت انجام شده است افزود : این میزان در مقایسه با سال گذشته بیش از 3700 نفر شب افزایش یافته است.

فرماندار شفت با اشاره به اینکه 70 درصد اقامت گردشگران در امامزاده ابراهیم ، امامزاده اسحاق و سیاهمزگی صورت پذیرفته است، افزود : بوم‌گردی از اولویت‌های گردشگری در این شهرستان محسوب می شود.

وی با بیان اینکه در نوروز امسال یک هتل، 5 مهمانپذیر، 2 هتل آپارتمان و 250 خانه مسافر در شفت آماده خدمات‌رسانی به مسافران بودند، افزود: 4 مدرسه این شهرستان با 38 کلاس برای اسکان فرهنگیان و گردشگران آماده شده بود.

نماینده عالی دولت در شفت با اشاره به اینکه این شهرستان با داشتن مناطق طبیعی بکر و جاذبه های سیاحتی از مراکز مهم گردشگری مذهبی گیلان محسوب می شود افزود : به دنبال آماده سازی بسترهای لازم برای حضور سرمایه گذاران در صنعت گردشگری شفت هستیم و از حضور بخش خصوصی برای مشارکت در این طرح ها استقبال می کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز