خبرگزاری کار ایران

فرماندار لنگرود خبر داد:

ورود بیش از 2 میلیون گردشگر به لنگرود/ استقبال گردشگران کشور از خانه روستایی کومله

asdasd
کد خبر : ۴۷۴۳۸۳

فرماندار لنگرود گفت: ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر گردشگر وارد لنگرود شدند و بیش از ۲۰۰ هزار برشور از مناطق گردشگری شهرستان بین گرشگران توزیع شده است.

به گزارش ایلنا از لنگرود، فرماندار لنگرود بیان کرد: سید رضا جوادپور با بیان اینکه ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر گردشگر وارد شهرستان لنگرود شدند، اظهارکرد: این تعداد گردشگر در هتل‌ها ، مهمانپذیرها، کمپ‌های موقت، مدارس، مراکز اقامتی، خوابگاهها و چادرها و مجتمع های گردشگری اسکان یافتند.
 
فرماندار لنگرود افزود: با توجه به ظرفیت شهرستان در هفت هتل با ظرفیت ۱۰۶۰ نفر و در نه مجتمع گردشگری با ظرفیت ۲۵۸۰ نفر و تعداد بیست مدرسه با ظرفیت ۱۵۸ کلاس روزانه پذیرش گردشگران را داشته است .
 
وی با بیان اینکه بیش از ۲۰۰ هزار برشور از مناطق گردشگری شهرستان بین گرشگران توزیع شده است، خاطرنشان کرد: امسال خانه روستایی در کومله برای اولین بار با اسقبال گردشگران کشور روبرو بوده است.
 
فرماندار لنگرود گفت: شهرستان لنگرود بستر سرمایه‌گذاری برای سرمایه‌گذارن آماده و مهیا است و برای آنان جهت سرمایه‌گذاری فرش قرمز پهن می‌کنیم. شهرستان لنگرود با داشتن چشم اندازهای زیبا و بکر گردشگری می‌تواند به عنوان قطب گردشگری مطرح شود.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز