خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

حکمی برای من صادر نشده است/ همانند گذشته در کنار روحانی خواهیم ماند/ عده‌ای بفکر تخریب دولت هستند

asdasd
کد خبر : ۴۷۴۳۵۸

رئیس ستاد انتخاباتی سال 92 روحانی در کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که تاکنون حکمی مبنی بر ریاست ستاد رئیس‌جمهور کنونی برای وی در انتخابات 96 ریاست جمهوری در این استان‌صادر نشده و آنچه در فضای رسانه‌ای منتشر شده با هدف تخریب دولت و آلوده کردن فضای سیاسی حاکم بر استان است.

" مهرداد باقری" در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: متاسفانه روز گذشته خبری مبنی بر صادرشدن حکم ریاست اینجانب بعنوان رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام و المسلمین روحانی در کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد که این خبر را تکذیب می کنم.

وی با تشریح اقداماتی که در چهارسال گذشته توسط دولت در کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفته است، اظهار داشت: از زمانی که کسی حاضر نمی‌شد رئیس ستاد دکتر روحانی در این استان شود ما در کنار ایشان بودیم و برای همیشه در کنار ایشان خواهیم ماند.

رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در سال 92 در کهگیلویه و بویراحمد افزود: حکم ریاست ستادی دکتر روحانی در 24خردادماه 1392 عملا به کار خود پایان داد و ما فقط در کنار دولتمردان به امور مشورتی با هدف توسعه استان پرداختم.

باقری با بیان برخی تلاش‌ها و مشورت‌های صورت گرفته در چهار سال گذشته دولت تدبیر و امید در کهگیلویه و بویراحمد،خاطرنشان کرد: تعجب می‌کنم برخی از رسانه‌ها فکر می‌کنند ما بخاطر حکم ریاست ستاد انتخاباتی "دکتر روحانی" در سال 92 اکنون نیز باید پاسخگو باشیم در حالیکه هیچگونه مسئولیت اجرایی نداشته ایم.

پشت‌پرده شیطنت‌بازی‌های آگاهانه رسانه ای را می‌دانیم

وی‌گفت: برخی رسانه ها با شیطنت‌بازی آگاهانه که ما پشت پرده این شیطنت ها را نیز بخوبی می‌دانیم و البته پیگیری خود را از مراجع ذیصلاح نیز انجام می‌دهیم بدنبال آلوده‌کردن فضای آرام سیاسی در کهگیلویه و بویراحمد هستند.

رئیس کمیته مشورتی سلامت و بهداشت نهاد ریاست جمهوری با اظهار تاسف از انتشار اخباری که به هیچ عنوان به مصلحت نظام و دولت تدبیر و امید در آستانه انتخابات نیست، تصریح کرد: در فضای سیاسی سنگین سال 92 با لطف پرورگار متعال و همراهی برخی دوستان اجازه ندادیم فضای سیاسی کهگیلویه و بویراحمد آلوده و اکنون نیز این اجازه را نمی‌دهیم عده‌ای با شیطنت‌های آگاهانه به فکر تخریب دولت و شخص ریاست جمهوری باشند.

باقری افزود: اگرچه ما هیچگاه به خودمان اجازه ندادیم مسئولیت اجرایی برعهده بگیریم اما آنچه در توان‌مان بود برای توسعه کهگیلویه و بویراحمد انجام دادیم و طرح هایی که به نفع استان در حوزه‌های مختلف بود را نیز به نهاد ریاست‌جمهوری و خود آقای روحانی بصورت مکتوب ارائه دادیم که آن نامه‌نگاری‌ها موجود است.

وی با بیان اینکه اینجانب فردناشناخته‌ای برای ریاست‌جمهوری و بدنه دولت‌یازدهم نیستم، اظهارداشت: ما هیچگاه بدنبال حاشیه نبوده و نخواهیم بود زیرا که حاشیه را بنفع نظام و مصلحت دولت و کهگیلویه و بویراحمد نمی‌دانیم اما از پشت پرده حاشیه‌سازان برای دولت در این استان نیز اطلاع کامل داریم.

برخی در سال 92 حاضر نشدند رئیس ستاد دکتر روحانی شوند

 رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در سال 92 در کهگیلویه و بویراحمد با ذکر برخی خاطرات در سال 92، خاطرنشان کرد: در زمانی که بسیاری از دوستان کنونی که ادعای حمایت از دولت را دارند، حاضر نشدند مسئولیت ستاد دکتر روحانی را بدست بگیرند و اینجانب با وجود تمامی مشکلاتی که در آن زمان در استان حاکم بود با افتخار مسئولیت را پذیرفته و هیچگاه هم به خود اجازه نمی‌دهم به خاطر مصالح شخصی، منفعت های عمومی و توسعه ای دیارم را فراموش کنم.

باقری گفت: در چهارسال گذشته به هیچ عنوان بخودم اجازه ندادم بفکر خود و یا اطرافیانم باشم و تمام تلاشم را برای توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد گذاشته و کسی نمی‌تواند بگوید اینجانب دنبال منفعت‌های شخصی خود از دولت دکتر روحانی بوده است.

وی با اشاره به اینکه برخی با انتشار نظرسازی‌ها در فضاهای مجازی بدنبال تخریب دولت و در راس آن رئیس جمهور هستند، ادامه داد: این نظرسازی ها هیچ سودی برای کشور، دولت و توسعه کهگیلویه و بویراحمد ندارد و به نظر من این نظرسازی‌ها نمی‌تواند راهگشای خالی کردن برخی شیطنت‌های آگاهانه و برنامه ریزی شده باشد.

چهار سال پیش تنها بودیم و اکنون نیز تنهائیم اما روحانی را رها نمی‌کنیم

 رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در سال 92 در کهگیلویه و بویراحمد گفت: چهار سال پیش وقتی خواستیم ستاد انتخاباتی دکتر روحانی را در این استان راه‌اندازی کنیم تنها بوده و اکنون نیز همان احساس را داریم و تنها هستیم اما با وجود تنهایی نیز راه مان را تا آخر ادامه خواهیم داد و وارد حاشیه‌سازی‌های آلوده و هدف دار نخواهیم شد.

باقری با اشاره به اینکه وظیفه دولتمردان باید پیاده کردن سیاست های دولت تدبیر و امید باشد، تصریح کرد: ما از برخی مدیران دولت در کهگیلویه و بویراحمد نیز گله‌مندیم که نتوانستند به‌نحو شایسته سیاست‌های دولت را در استان اجرایی کنند اما بطور حتم مردم استان می‌دانند که ما بعنوان رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در سال 92 مسئولیت مدیریتی نداشته ایم.

وی گفت: نباید از قلم سوء استفاده شود زیرا که در آیات الهی از قلم به نیکی یاد شده اما برخی در کهگیلویه و بویراحمد در حال سوء استفاده از قلم در فضاهای مجازی هستند و در آستانه انتخابات می‌کوشند فضای استان را تنش‌زا عنوان کنند اگر چه ما این اجازه را به این قلم بدستان نخواهیم داد.

اجازه نمی دهیم عده ای مانع سرعت قطار توسعه دولت تدبیر و امید شوند

رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در سال 92 در کهگیلویه و بویراحمد افزود: باید از ظرفیت های بدست آمده در نتیجه آرامش کنونی حاکم بر استان نهایت بهره را برد نه اینکه این فضا را آلوده کرد و با سوء استفاده از فضاهای مجازی دست به تحرکات نادرست و ناشیانه‌ای زد که هیچ سودی بحال کشور و دیارمان ندارد.

باقری افزود: ما هیچگاه بدنبال سوء استفاده از موقعیت خود نبوده و نخواهیم بود زیرا که معتقد به این هستم که با تدبیر و امید باید راه توسعه را در کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد فراهم نمائیم و به خود نیز اجازه نمی‌دهیم که برخی بخواهند مانع سرعت قطار توسعه دولت دکتر روحانی در استان شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز