خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:

نام نویسی بیش از چهارهزار و 400 نامزد انتخاباتی در کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۶۸۰

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد از نام نویسی بیش از چهارهزار و 400 نفر برای نامزدی در انتخابات شورای اسلامی شهرها و روستاهای این استان خبرداد.

فتاح محمدی به خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: تاکنون تعداد متقاضیان نامزدی در انتخابات شورای اسلامی شهرها و روستاهای کهگیلویه و بویراحمد به بیش از چهار هزار و 400 نفر رسیده است.

وی از افزایش 200 نامزد در انتخابات شورای اسلامی شهرها و روستاهای کهگیلویه و بویراحمد در پنجمین دوره از این انتخابات خبرداد.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد افزود: هم اکنون سیستم های رایانه ای با مشکل کندبودن سرعت اینترنت مواجه شده اند.

محمدی با بیان اینکه در برخی از بخشداری های کهگیلویه و بویراحمد برای ثبت نهایی نام نامزدهای انتخاباتی با مشکل مواجه شده ایم، اظهار داشت: بعد از اتمام وقت با وزارت کشور تماس گرفته و درخواست وقت اضافی برای ثبت نهایی نام نامزدها می کنیم.

وی در پاسخ به این سئوال که چرا تاکنون ثبت نهایی نامزدهای انتخاباتی در بخشداری های استان انجام نگرفته است؟ خاطرنشان کرد: متاسفانه سرعت اینترنت در این بخشداری ها خیلی پایین بوده و از سویی روستاها هم با بخشداری ها فاصله مکانی و زمانی داشته و اسامی نامزدها دیر به بخشداری ها رسیده است.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد اظهار امیدواری کرد که وزارت کشور سامانه ثبت نهایی نام نامزدهای انتخاباتی را قطع نکند و اگر این سامانه قطع شود برخی مشکلات ایجاد می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز