خبرگزاری کار ایران

در ۲۴ ساعت گذشته رخ داد؛

۳۹ تن در حادثه تصادف مازندران مصدوم شدند

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۴۹۹

رئیس مرکزمدیریت حوادث و فوریت های پزشکی مازندران ، گفت: اولین روز فروردین ۹۶ تیمهای فوریتهای پزشکی مازندران به ۳۹ مصدوم تصادفی خدمات درمانی پیش بیمارستانی ارائه کردند.

یحیی صالح طبری در گفتگو با ایلنا در ستاد اجرایی خدمات سفر استان مازندران اظهار داشت:اول فروردین در محور هراز منطقه بایجان در اثر برخورد خودروهای mvm,پژو ۴۰۵ و پژو پارس ۶ نفر مصدوم شدند که همگی به بیمارستان ۱۷ شهریور آمل منتقل شدند.

وی افزود: بیشترین آمار این تصادفات در محور هراز و بعد در مسیر آمل به محمودآباد بود.

رئیس مرکزمدیریت حوادث و فوریت های پزشکی مازندران افزود:در دومین تصادف در محور هراز روبروی معدن شهیدی در اثر برخورد خودروهای پراید و تویوتا ۷ نفر مصدوم شدند که ۵ نفر توسط تیمهای اورژانس به صورت سرپایی مداوا شدند و ۲ نفر به بیمارستان۱۷ شهریور آمل منتقل شدند.

صالح طبری ادامه داد: در سومین تصادف محور آمل محمودآباد منطقه کلاصفا در اثر انحراف پراید ۶ نفر مصدوم شدند که به بیمارستان ۱۷ شهریور انتقال داده شدند.

وی افزود: در چهارمین تصادف در محور ساری کیاسر اتفاق افتاد در منطقه پل گرماب بین دو خودروی پراید بود که ۷ نفر مصدوم شدند ،این مصدومین به بیمارستان امام خمینی ساری منتقل شدند.

صالح طبری گفت: در پنجمین تصادف در جاده آمل محمودآباد در منطقه تلیکسر بین دوو دروی نیسان و پراید اتفاق افتاد که ۶ نفر مصدوم شدند.از این تعداد،یک نفر سرپایی مداوا شد و ۵ نفر به بیمارستان شهدای محمودآباد منتقل شدند.

رئیس مرکزمدیریت حوادث و فوریت های پزشکی مازندران افزود :در ششمین تصادف در محور هراز بامداد امروز در منطقه نارنجستان بین خودروهای نیسان و پژو بود که ۷ نفر مصدوم شدند ،که توسط تیمهای اورژانس پس ازانجام اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان ۱۷ شهریور آمل منتقل شدند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز