خبرگزاری کار ایران

فرماندار رشت مطرح کرد:

گیلان با برند گردشگرپذیری باید خدماتش شبانه روزی باشد

asdasd
کد خبر : ۴۶۸۷۰۳

فرماندار رشت با بیان اینکه استانی که گردشگر پذیری را برند خود می کند باید خدماتش شبانه روزی باشد، تصریح کرد: شهری که مرکزش پویا نباشد، یقینا آن شهر نمی تواند شهر زنده ای تلقی شود.

به گزارش ایلنا از رشت، سیروس شفقی فرماندارشهرستان رشت در جلسه هماهنگی خدمات سفر شهرستان رشت که با حضور جبار کوچکی نژاد نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری ، مدیران و هتل داران شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: گردشگری محور توسعه است و شهرستان رشت نقطه اوج سفر گردشگران به گیلان در ایام نوروز محسوب می شود، لذا باید با هماهنگی بیشتر زمینه حضور گردشگران نوروزی را فراهم کنیم.

وی با اشاره به آسفالت تراشی خیابان های رشت، افزود: آسفالت تراشی خصوصا در محورهای اصلی ترافیک سنگینی را بوجود آورده است که باید مدنظر قرار گیرد.

شفقی گفت: با توجه به اینکه خیلی از مردم اطلاع ندارند که چرا در شب فعالیت روکش آسفالت و آسفالت تراشی انجام می گیرد لذا لازم است تا اطلاع رسانی دقیقی در این خصوص از طریق شهرداری انجام گیرد.

جبار کوچکی نژاد، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به اینکه شرایط سختی بر وضعیت بودجه ای کشور حاکم است لذا باید به سمت استفاده از ظرفیت مردمی برویم.

وی افزود: در برنامه توسعه ششم احکام خوبی را در حوزه گردشگری به تصویب رسید، اعتقادم این است که از این ظرفیت می توانیم در راستای تبادلی فرهنگی و اقتصاد گیلان بهره مند شویم.

کوچکی نژاد با اشاره به فضا سازی مناسب توسط شهرداری در راستای خیرمقدم گویی به گردشگران نوروزی، افزود: یک خوشامدگویی ساده نشاندهنده احترام و استقبال گرم از مسافران است که می تواند در کنار خدمات دهی های مختلف زمینه حضور بیشتر گردشگران و رونق اقتصادی و فرهنگی را فراهم کند.

نماینده مردم رشت با تاکید بر اینکه از ظرفیت گردشگری برای رونق استان بهره مند شویم، بیان کرد: با توجه به اینکه گیلانیان از دیرباز به مهمان نوازی مشهور بودند لذا کوچکترین بی احترامی به گردشگران نوروزی کل استان گیلان را متهم می کند، همه دستگاه ها با تعامل و همکاری باید شرایطی را فراهم کنند تا مسافران با خاطری خوش از استان خارج شوند.

گفتنی است، در پایان اعضای حاضر به بیان نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز