خبرگزاری کار ایران

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمان خبر داد:‬

اشتغال‌زایی برای 1400 نفر در بخش صنعت، معدن و تجارتِ استان طی سال جاری

asdasd
کد خبر : ۴۶۸۴۷۲

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: طی سال جاری بیش از یکهزار میلیارد تومان پروژه با اشتغال مستقیم برای یک هزار و ٤٠٠ نفر در سراسر استان کرمان به بهره برداری رسیده است.

به گزارش ‬ایلنا، مهدی حسینی‌نژاد سرپرست سازمان‌صنعت، معدن و تجارت استان کرمان امروز در دیدار معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان بیان کرد: طی سال جاری بیش از یکهزار میلیارد تومان پروژه با اشتغال مستقیم برای یک هزار و ٤٠٠ نفر در سراسر استان کرمان به بهره‌برداری رسیده است. 

وی با بیان اینکه چندین طرح دیگر در استان کرمان هم آماده افتتاح است که در آینده ای نزدیک به بهره‌برداری می رسد، افزود: اشتغال از دغدغه‌های جدی مسئولان است و خوشبختانه با توجه به سیاست های بسیار خوب استاندار کرمان در زمینه های اقتصادی، رونق و انگیزه ای مضاعف شکل گرفته و کارهایی که منجر به ایجاد اشتغال می شود در حال انجام است.

این مقام مسئول با اذعان به اینکه در زمینه اجرای پروژه های اقتصاد مقاومتی از برنامه تعیین شده جلوتر هستیم ،خاطرنشان کرد: ٣٣ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری درحوزه فولاد برای جلوگیری از خام فروشی در استان کرمان در حال انجام است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز