خبرگزاری کار ایران

فرماندار سنندج عنوان کرد:

تعطیلات نوروز فرصتی برای توسعه گردشگری است

asdasd
کد خبر : ۴۶۸۴۱۴

فرماندار سنندج در جلسه شورای اداری شهرستان سنندج در سالن جلسات فرمانداری سنندج برگزار شد، با تأکید بر لزوم‌زمینه‌سازی خدمت به مسافران نوروزی گفت: تعطیلات نوروز فرصتی برای توسعه گردشگری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدابراهیم زارعی به جایگاه نوروز در فرهنگ ایرانیان اشاره کرد و افزود: انتخاب جشن نوروز در آغاز بهار نشان از هوشمندی نیاکان ما داشته که یکی از بی‌نظیرترین جشن‌هاست، چون نو شدن طبیعت، تغییر افکار و احوال است.

وی به لزوم خدمات‌رسانی بیشتر به مردم در سال نو تأکید کرد و گفت: امیدواریم که با بازنگری در برنامه‌ریزی‌ها و تصمیم‌گیری مناسب توسط مدیران ادارات شهرستان، سال آینده برنامه‌های بهتری برای خدمت به مردم داشته باشیم.

زارعی به تأثیر تعطیلات نوروز در اقتصاد اشاره کرد و افزود: حضور گردشگران در تعطیلات نوروز در شهرستان کمک بسیار بزرگی برای تولید اشتغال و ثروت است و باید با ایجاد اماکن تفریحی و اقامتی مناسب زمینه حضور بیشتر مسافران را فراهم نماییم.

فرماندار سنندج با تأکید بر لزوم زمینه‌سازی خدمت به مسافران نوروزی گفت: تعطیلات نوروز فرصتی برای توسعه گردشگری است.

زارعی با تأکید بر لزوم همکاری ادرات در ایام تعطیلات‌نوروز گفت: باید تمام ادارات دراین زمینه  همکاری و همفکری لازم را داشته باشند و با تقسیم وظایف زمینه خدمات‌رسانی بیشتری به مردم را فراهم کنند.

وی به گردشگری در روستاها تأکید کرد و گفت: لازم است با تبلیغات و اطلاع‌رسانی کافی در خصوص پتانسیل‌های گردشگری در روستاها ، زمینه حضور گردشگران در روستاها فراهم گردد.

زارعی در خصوص فرهنگ مهمان‌پذیری مردم کردستان اظهار داشت: این فرهنگ غنی کمک بسیار بزرگی برای جذب گردشگران است و مردم باید برای همیشه این سنت حسنه را حفظ کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز