خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی فرمانداری رشت تاکید کرد:

مجریان قانون باید زمینه حضور حداکثری را فراهم کنند

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۵۰۳

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان رشت گفت: امنیت و رعایت قانون مسائل کلیدی هستند که زمینه برگزاری انتخابات سالم را فراهم می کنند و ما به عنوان مجریان قانون باید زمینه حضور حداکثری را فراهم کنیم.

به گزارش ایلنا از  رشت، علی وارسته معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان رشت امروز در جلسه هم اندیشی طرح مشارکت حداکثری که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: یکی از ارکان هر نظام، برگزاری انتخابات است.

وی افزود: در همه ادوار حضور حداکثری مردم نقش کلیدی در انتخابات داشته و همواره نشان دهنده اقتدار جامعه اسلامی و آمادگی ملت ایران در برابر تهاجم دشمنان است.

معاون سیاسی فرمانداری رشت گفت: انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی با توجه به شرایط بین المللی و منطقه ای موجود، از حساسیت بالایی برخوردار است و جامعه ایران به دلیل شرایطی که دارد حضور همیشگی و دائمی مردم در انتخابات، نقطه اتکایی برای حاکمیت و نظام است. 

وارسته با بیان اینکه مردم همه جانبه و آگاهانه پشتیبان نظام و حاکمیت هستند، تصریح کرد: سازمان ها، ادارات و دانشگاه ها که در مرکز استان هستند لزوما باید برای برنامه ها و سخنرانی هایی که دارند، با فرمانداری هماهنگی کنند.

وی اضافه کرد: اخیرا وزیر کشور طی دیداری که با مقام معظم رهبری داشتند، ایشان بر امنیت و قانون در انتخابات تاکید کردند زیرا امنیت و رعایت قانون مسائل کلیدی هستند که زمینه برگزاری انتخابات سالم را فراهم می کنند.

معاون سیاسی فرمانداری شهرستان رشت تاکید کرد: ما به عنوان مجریان قانون باید زمینه حضور حداکثری را فراهم کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز