خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی کردستان:

مردم هرگونه حرکات مشکوک را به پلیس آگاهی گزارش کنند

asdasd
کد خبر : ۴۶۶۶۲۴

رئیس‌پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی کردستان با اشاره به اقدامات‌پیشگیرانه تعطیلات نوروزی افزود: مردم باید در این زمینه آگاهی لازم را داشته باشند و هنگام رفتن به مسافرت تدابیر امنیتی لازم را در مورد منازل خود به عمل‌آورند و هرگونه حرکات مشکوک را به پلیس آگاهی گزارش کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جمال سلمانی افزود: تمامی نهادها و ارگان‌ها، دستگاه‌های دولتی و دستگاه‌های قضایی نیز در برقراری امنیت همکاری خوبی با یگان‌های انتظامی داشته‌اند.

وی در خصوص امنیت استان کردستان اظهار داشت: براثر همکاری خوب مردم و ارگان‌ها و سازمان‌ها ، وضعیت امنیت در استان کردستان بسیار خوب و در سطح بالایی است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کردستان ادامه داد: هماهنگی و رعایت سلسله‌مراتب انتظامی و تقسیم وظایف نقش اساسی در برقراری امنیت دارد که این هماهنگی و  همکاری در استان کردستان بسیار خوب و چشمگیر است.

سلمانی در زمینه کلاس‌ها و برنامه‌های آموزش‌های همگانی گفت: به جهت همکاری مردم ، در مدارس، مساجد و صنف مختلف بازار اقدامات بسیار خوبی در طول سال انجام‌شده و کلاس‌های آگاه‌سازی و پیشگیری از سرقت و سایر آسیب‌های اجتماعی انجام‌گرفته است.

وی ادامه داد: بیشتر مباحث آموزشی مربوط به راه‌های پیشگیری از سرقت اتومبیل، سرقت از منازل و سایر موارد بوده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کردستان با تأکید بر نقش مردم در امنیت گفت:  مردم به‌واسطه‌ی عقاید، دیانت و صداقت، بیشترین نقش را در امنیت دارند.

سلمانی در خصوص سرقت افزود: کمتر ازنیم درصد سرقت‌های کل کشور مربوط به استان کردستان است و در طول سال جاری 89 درصد سرقت‌ها را کشف کرده‌ایم.

وی ادامه داد: 49 درصد از کل سرقت‌هایی که  اتفاق افتاده سرقت‌های خرد است  و سایر سرقت‌ها در سطح استان ازجمله سرقت منزل ، مغازه و سرقت اتومبیل نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

وی با اشاره به کلاه‌برداری‌ها گفت: مردم باید نسبت به کلاه‌برداری‌های اینترنتی و تلفنی دقت لازم را داشته باشند.

سلمانی در خصوص اقدامات پیشگیرانه تعطیلات نوروزی افزود: مردم باید در این زمینه آگاهی لازم را داشته باشند و هنگام رفتن به مسافرت تدابیر امنیتی لازم را در مورد منازل خود به عمل‌آورند و هرگونه حرکات مشکوک را به پلیس آگاهی گزارش نمایند.

وی با اشاره به سایر جرایم گفت:  جرایم اداری و جعل از سایر جرایم هستند که لازم است با آموزش‌های پیشگیرانه، از این جرایم جلوگیری شود.

وی افزود: پلیس آگاهی استان کردستان به‌ واسطه همکاری و هماهنگی انجام‌شده، در زمینه مبارزه با سرقت و قاچاق جزو ادارات برتر کشور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز