خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه وشهرسازی کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد:

پرداخت های نامتعارف به مدیران اداره کل راه و شهرسازی کذب محض است

asdasd
کد خبر : ۴۶۵۶۳۸

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد انتشار خبری مبنی بر پرداخت های نامتعارف به برخی مدیران این اداره کل را کذب محض خواند و تاکید کرد که انتشار چنین اخباری براساس برخی اهداف خاص در رسانه ها منتشر شده است.

" محمدعلی علیمردانی " به خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: هفته گذشته، در برخی رسانه‌ها خبری مبنی برانتشار پرداخت میلیونی به برخی مدیران اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد منتشر که متاسفانه این پرداخت ها هیچگونه واقعیتی نداشته است.

وی با تاکید بر کذب بودن اخبار منتشره، اظهار داشت: آنچه که در مجموعه پرداخت‌ها در اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفته و می گیرد براساس قانون بوده و روال عادل خود را طی کرده است.

مدیرکل راه وشهرسازی کهگیلویه وبویراحمد افزود: ما نیز دوست داریم به مدیران و پرسنل زحمتکش زیرمجموعه مان پاداش تقدیم کنیم اما متاسفانه چنین اعتباری وجود ندارد.

علیمردانی با بیان اینکه اگر چنین پول‌هایی که برخی آقایان ادعا کرده‌اند در اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد وجود داشت، می‌توانستیم اضافه کاری‌های معوق مانده را پرداخت کنیم، خاطرنشان کرد: هیچ پرداخت نامتعارف و غیرقانونی در این اداره کل وجود نداشته و مطمئن باشید هر اقدامی بخواهد شکل بگیرد براساس قانون و با نظارت دستگاه‌های نظارتی مرتبط شکل می گیرد.

وی گفت: اسناد مالی و پرداخت‌ها در اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد شفاف و روشن بوده و هیچگاه از قانون عدول نکرده و نمی‌کنیم.

مدیرکل راه وشهرسازی کهگیلویه وبویراحمد ادامه داد: هیچگونه استخدامی در این اداره کل نیز وجود ندارد و ما نمی‌توانیم به درخواست‌های استخدام پاسخ مثبت بدهیم که در برخی اوقات شاهد بداخلاق‌هایی در این ارتباط نیز هستیم.

علیمردانی گفت: انتشار اخبار کذبی که منجر به شایعه‌سازی، تهمت، افتراء و تخریب مجموعه اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد شود درصورت صلاحدید پیگیری قانونی می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز