خبرگزاری کار ایران

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور در کرمان:‬

هیچ محدودیتی در تکمیل انبارهای استان کرمان نداریم/اعتبار احداث پایگاه هلال احمر فاریاب را تامین می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۴۶۴۰۲۴

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر کشور گفت: در تکمیل انبارهای استان کرمان هیچ محدودیتی نداریم و در اسرع وقت امکانات را ارسال می کنیم و امروز از استان های معین اجناسی برای کرمان ارسال شده است.

به گزارش ‬ایلنا، مصطفی محمدیون شامگاه امروز در جلسه شورای مدیریت بحران استان کرمان با بیان اینکه در بارندگی‌های اخیر در استان های مختلف حضور داشته ام و امکان حضورم در کرمان به دلایلی فراهم نشد، افزود: به صورت تلفنی مستقیما با این استان در ارتباط بوده و این اختیار را از سوی هلال‌احمر به استاندار دادیم که هر نوع نیاز را تامین کرده و ما پشتیبان استان بودیم.

وی با اشاره به آنچه که باید بعد از حادثه عمل شود ادامه داد: در تکمیل انبارهای استان کرمان هیچ محدودیتی نداریم و در اسرع وقت امکانات را ارسال می کنیم و امروز از استان های معین اجناسی برای کرمان ارسال شده است.

محمدیون با اظهار به اینکه مبلغ قابل توجهی را در بحث مواد غذایی تخصیص داده شده تا از امکانات داخلی استان این مواد غذایی تهیه شود و در ادامه نیز هیچ محدودیتی در این زمینه نداریم گفت: مصوبه خرید ٧٥ دستگاه خودروی سنگین را از هیئت دولت داریم و در صورت وصول، تعدادی دستگاه به استان کرمان اختصاص پیدا خواهد کرد و هزینه هایی که در طی دو هفته در زمینه خرید فراتر از نیاز، صورت گرفته را پرداخت خواهیم کرد.

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر کشور در پایان با اشاره به اعتباری که از سوی دولت طی دو هفته آینده اختصاص خواهد یافت، خاطرنشان کرد: بحث احداث پایگاه هلال‌احمر فاریاب را پرداخت می‌کنیم و آنچه در حوزه وظایف هلال‌احمر باشد، پیشقدم در خدمت هستیم، ضمن اینکه باید اظهار کنیم که هلال احمر در زمینه بودجه واقعا با مشکل مواجه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز