خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار کرمان:‬

رسانه‌ها نامه‌ام به شورای‌شهر را کامل منتشر نکردند/ باید از فرصت دوره چهارم شورا استفاده کرد

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۵۹۴

معاون عمرانی استاندار کرمان گفت: رسانه‌ها جملات پایانی نامه را ننوشتند و هیچ‌یک از اعضای شورا نگفت چنین بحثی نبوده است.

‫به گزارش ‬ایلنا، ابوالقاسم سیف الهی شامگاه امروز در نشست صمیمی اعضای شورای شهر کرمان با استاندار کرمان با بیان اینکه نظام شورایی مبتنی بر گفت‌وگو و بحث بین افراد و استفاده از مشاوران است، افزود: خروجی و نتیجه آن چیزی می‌شود که در شهر اتفاق می‌افتد و در واقع شهرداری قوه مجریه شورا است.

وی ادامه داد: یک فرصت برای استان کرمان در دوره چهارم شورا اتفاق افتاد که به سادگی به دست نمی‌آمد و اگر استفاده نکنیم، این فرصت به سادگی از دست می‌رود.

سیف‌اللهی با اظهار به اینکه من با استانداران زیادی کار کرده‌ام، تصریح کرد: آقای رزم حسینی همه استان را مد نظر دارد و برای آبادانی مرکز استان نیز کار می‌کنند.

وی با بیان اینکه مطمئنا دیدگاه‌های اعضای شورای شهر به هم و با دیدگاه استاندار نزدیک است و شاید نشست‌ها و مطرح کردن مسائل رو در رو خیلی از مشکلات را حل کند، گفت: اینکه مطرح می‌شود قرار است از خانه شهر خیابانی برای استانداری باز شود، ظلم به استانداری است.

معاون عمرانی استاندار کرمان یادآور شد: طرح میدان شورا زمان استانداری رئوفی‌نژاد مطرح شد و قرار بود ساختمان استانداری در این سمت میدان و شورای‌شهر آن سوی میدان ساخته شود که با توجه به برخی بحث‌ها، شورای سوم مصوب کرد ساختمان شورا تبدیل به ساختمان شهرداری شود.

وی با اشاره به اینکه در بحث نامه تعیین تکلیف وضعیت خانه شهر و اعتبارات شهرداری توضیح داد: رسانه‌ها جملات پایانی نامه را ننوشتند و هیچ یک از اعضای شورا نگفت چنین بحثی نبوده است.

این مقام مسئول ادامه داد: بر مبنای طرح مصوب کمیسیون ماده پنج، میدان شورا به گونه ای طراحی شده که تبدیل به میدان گنجعلیخان دوره اسلامی می شود، زیرا میدان گنجعلیخان شهر کرمان متعلق به دوره صفویه است.

سیف الهی با بیا اینکه قدرت استاندار و حاکمیت را پشت شورا آوردن، امتیاز است نه اینکه اختیارت شورا را کم کند گفت: از طریق تریبون صحبت کردن فاصله ایجاد می‌کند در حالی‌که باید همه با هم در پروژه‌ها کار کنیم و زمانی که اختلاف نظر وجود دارد همه با هم بررسی کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید دست به دست هم بدهیم تا حرکت توسعه ای که در این دوره در کرمان اتفاق افتاده است عقب نیفتد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز