خبرگزاری کار ایران

در گفت‌و‌گو با ایلنا مطرح کرد:

آخرین وضعیت تولید در پارس‌جنوبی پس از بارندگی بی‌سابقه/ ۸ درصد محدودیت تولید در روزهای گذشته

asdasd
کد خبر : ۴۶۰۹۹۳

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: با توجه به بارندگی بی‌سابقه و وقوع سیل در مجموع 30 میلیون متر مکعب معادل 8 درصد در تمامی پالایشگاه‌های مجتمع با محدودیت تولید مواجه شدیم.

مسعود حسنی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، درباره آخرین وضعیت تولید در پارس‌جنوبی با توجه به بارندگی‌های اخیر در منطقه اظهار داشت: با وقوع بارندگی‌های بی‌سابقه در پارس جنوبی و آب گرفتگی پالایشگاه‌های پارس‌جنوبی و بروز مشکلات پالایشگاه‌های مجتمع با کاهش محدود فرآورش گاز طی روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه مواجه شدیم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر وقفه در تولید پالایشگاهی برطرف شده و تمامی پالایشگاه ها با ظرفیت کامل در مدار تولید قرار دارند، تصریح کرد: با توجه به بارندگی بی‌سابقه و وقوع سیل در مجموع 30 میلیون متر مکعب معادل 8 درصد در تمامی پالایشگاه های مجتمع با محدودیت تولید مواجه شدیم.

حسنی افزود: با تمهیدات اندیشیده شده اکنون تمامی پالایشگاه‌ها با حداکثر تولید 401 میلیون‌متر مکعب گاز در مدار تولید قرار دارند.

وی‌خاطرنشان کرد: با تمهیدات و اقدامات انجام شده و با انجام اقدامات عملیاتی و هماهنگی واحدهای عملیات، تعمیرات و نیروهای حراستی مهار کامل در کوتاهترین بازه زمانی انجام شد و اکنون تمام پالایشگاه ها با حداکثر میزان تولید در مدار سرویس قرار دارند و گاز مصرفی مردم را تامین می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز