خبرگزاری کار ایران

‪استاندار کرمان‬ خواستار شد؛

ورزش در استان کرمان مردمی شود/ هیات‌های ورزشی نباید بنگاه سیاسی شوند

asdasd
کد خبر : ۴۵۹۲۷۸

استاندار کرمان گفت: برای مردمی کردن ورزش باید از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها در استان همچون مساجد، تکایا، مدارس و غیره استفاده شود.

به گزارش ‬ایلنا، علیرضا رزم حسینی ظهر امروز در مراسم تودیع "محمود محمودی نیا" مدیرکل سابق و معارفه دکتر"محمدتقی امیری خراسانی" مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان کرمان با اظهار به اینکه عمدتا این جابه جایی ها واگذاری مسوولیت ها است افزود: در شرایطی که منابع مالی کم و بودجه ناکافی است خیلی از افراد راغب به پذیرش مسوولیت ها نیستند.

وی یادآور شد: از نخستین روزی که محمودی نیا به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان معرفی شد قرار بود ورزش مردمی شود و این قرار همچنان پابرجا است و همانطور که اقتصاد مقاومتی در استان مردمی شده و ظرفیت جدیدی پدید آمده و همین مسئله موجب حضور ١٨ موسسه اقتصادی بزرگ در استانی که پایلوت اقتصاد مقاومتی شده، این مسئله ظرفیت بزرگی برای ورزش استان نیز محسوب می شود.

رزم حسینی با اشاره به اینکه فضای موجود را به فال نیکی می گیریم ادامه داد: استان کرمان تا امروز در مسیر تعاملی حرکت و از دعوای های سیاسی پرهیز کرده است، از این به بعد هم روال همین گونه خواهد بود و از همه مدیران استان انتظار می رود تا می توانند به کار حرفه ای و تخصصی خود بپردازند و برای اداره و استان حاشیه ایجاد نکنند.

وی همچنین با تاکید بر اینکه هیات‌های ورزشی نباید بنگاه سیاسی شوند ولی متاسفانه این مسئله به یک آفت تبدیل شده است بیان کرد: افراد متخصص باید روسای هیات های ورزشی شوند و حتما از خرد جمعی برای اداره ورزش و جوانان استفاده خواهد شد.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه باید در عرصه بسیار گسترده جوانان فکر و به نیازهای آنها توجه شود، افزود: ما خیلی تلاش کردیم که بین حوزه ورزش و جوانان و استانداری اتصال ایجاد شود اما چندان این اتفاق رخ نداد و انتظار می رود با حضور مدیریت جدید این مسئله محقق شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای مردمی کردن ورزش باید از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها در استان همچون مساجد، تکایا، مدارس و غیره استفاده شود، ضمن اینکه لازم است در حوزه بانوان که کاستی هایی در سطح استان و ملی وجود داشته، نواقص را مرتفع کنیم و در این زمینه گام های مثبتی برداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز