خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمان خبر داد:

اشتغال‌زایی برای ٢٧ هزار نفر در ٩ ماهه ابتدایی سال

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۱۷۴

استاندار کرمان گفت: در ٩ ماهه نخست امسال ٢٦ هزار و ٧٧٧ نفر در این استان دارای شغل شدند که پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال این تعداد به ٣٦ هزار نفر برسد.

به گزارش ایلنا، علیرضا رزم حسینی شامگاه دیروز با اعلام این خبر افزود: این افراد کسانی هستند که دفترچه بیمه جدید دریافت کرده اند.

وی با بیان اینکه سال ٩٣ در استان برای ٢٥ هزار و ١٩٤ نفر و در سال گذشته نیز برای ٢٧ هزار و ٦٧٥ نفر شغل ایجاد شده است، ادامه داد: ٢ هزار و ٣٢٩ واحد تولیدی این استان در سال گذشته مبلغ یکهزار و ٤١٣ میلیارد تومان تسهیلات دریافت کردند که این تسهیلات فقط در استان پرداخت شده و بعضی از واحدهای بزرگ هستند که چندین برابر تسهیلات بیشتر از بانک های تهران دریافت کردند که در این آمار ذکر نشده است.

استاندار کرمان گفت: در ٩ ماه نخست امسال ٢٦ هزار و ٧٧٧ نفر در این استان دارای شغل شدند که پیش‌بینی می شود تا پایان امسال این تعداد به ٣٦ هزار نفر برسد.

وی با اظهار به اینکه امسال نیز سه هزار و ٥٤٠ واحد صنعتی مبلغ یک‌هزار و ١٧٧ میلیارد تومان تسهیلات در بخش رونق اقتصادی دریافت کردند، گفت: در چارچوب طرح رونق اقتصادی دولت، ٣٧٨ طرح صنعتی اعتباری بالغ بر ٣٢٤ میلیارد تومان از محل رونق اقتصادی دریافت کردند که انتظار داریم در یک ماه باقیمانده سال این مبلغ به بیش از ٤٠٠ میلیارد تومان برسد.

مقام عالی اجرایی در استان کرمان با اشاره به بخش کشاورزی توضیح داد: تسهیلات مربوط به آبیاری تحت فشار و صنایع تبدیلی بخش کشاورزی استان کرمان در سال گذشته رتبه اول کشور را از صندوق توسعه ملی پول دریافت کرد.

رزم حسینی در پایان خاطرنشان کرد: تامین مالی پروژه های صنعتی که در استان کرمان تاکنون صورت گرفته، با بزرگترین قرارداد فولادی که هفته آینده انجام خواهیم داد تا امروز سه میلیارد و ٥٧٢ میلیون دلار خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز