خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد کرمان خبر داد:

برگزاری هفته قرآن و عترت و نمایشگاه مطبوعات در هفته ابتدایی اسفندماه

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۳۳۷

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان از برگزاری هفته قرآن و عترت و نمایشگاه مطبوعات این استان طی اسفند ماه خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا علیزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان صبح امروز در جلسه تعامل و هماهنگی برپایی نمایشگاه مطبوعات استان کرمان با بیان اینکه فعالیت‌های فرهنگی و هنری گسترده که در طول سال و از سوی این اداره کل برگزار می‌شود جز با همکاری نهادها و دستگاه‌های مختلف میسر نیست افزود: یقینا اگر این تعاملات نباشد، برپایی این برنامه ها با مشکلات جدی روبرو خواهد شد.

علیزاده به اشاره به برگزاری دو رویداد مهم فرهنگی در هفته ابتدایی اسفند ماه جاری توضیح داد: در آغازین روزهای اسفند ماه دو رخداد مهم در حوزه رسانه و قرآن از سوی این اداره کل و با مشارکت دستگاهها و نهادهای متعدد برگزار می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از برگزاری سومین نمایشگاه مطبوعات استان کرمان در تاریخ چهارم تا هشتم اسفندماه خبر داد و ادامه داد: همچنین هفته قرآن و عترت از دوم تا هشتم اسفند ماه به مدت  هفت روز در استان کرمان و به میزبانی شهرهای کرمان، رفسنجان، بم، بافت و سیرجان و با برپایی ١٣ جشنواره و ١٣ عنوان برنامه با مشارکت نهادها و دستگاه های دولتی و فعالان فرهنگی و هنری برگزار خواهد شد.

علیزاده در پایان خاطرنشان کرد: برپایی این برنامه ها با این حجم از کار بی تردید با حضور و مشارکت نهادهای فرهنگی و ادارات و نهادها و موسسات مختلف است که به شکل مطلوب تدارک دیده می‌شود؛ مانند نمایشگاه کتاب و نمایشگاه قرآن که ادارات متعددی در هر دوره و هر سال با این اداره کل همکاری می کنند.

بر اساس این گزارش شنیده ها حاکی از آن است صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم اختتامیه سومین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاههای خبری استان کرمان حضور یافته و سخنرانی خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز