خبرگزاری کار ایران

به مناسبت دهه فجر صورت گرفت؛

بهره‌برداری و کلنگ‌زنی 52 طرح عمرانی در همدان

همزمان با هشتمین روز از دهه مبارک فجر 52 طرح عمرانی در نقاط مختلف استان همدان بهره‌برداری و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، همزمان با هشتمین روز از دهه مبارک فجر 17 طرح عمرانی در بخش گل‌تپه کبودرآهنگ با 45 میلیارد ریال اعتبار بهره‌برداری شد.

گاز رسانی به 12 روستای گل تپه ، یک سالن ورزشی چند منظوره ، زمین چمن مصنوعی ، پایانه کارت هوشمند ملی و گیشه بانک ملی و مجتمع اداری چند منظوره از دیگر طرح‌های مورد بهره‌برداری در هشتمین روز از دهه مبارک فجر بود.

در هشتمین روز از ایام دهه فجر 11 طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر 165 میلیارد و 418 میلیون ریال در ملایر بهره‌برداری و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

طرح هادی و بهسازی روستای دهنو آورزمان ، طرح هادی  و بهسازی روستاهای بلرتو و بهاره و واگذاری 315 واحد مسکن روستایی ، شروع عملیات اجرایی شبکه جمع آوری فاضلاب و آغاز عملیات اجرایی حفاری چاه آب شرب و افتتاح چاه آب شرب شهر ملایر از دیگر طرح ها در هشتمین روز از دهه فجر در این شهرستان بود.
 
همچنین در هشتمین روز از دهه مبارک فجر با حضور استاندار همدان مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی در شهرک شهید حیدری نهاوند به نمایندگی از 11 مرکز دیگر و 2 طرح راه بهره‌برداری رسید.
 
11 طرح عمرانی در شهرستان تویسرکان آغاز و یا بهره‌برداری شد

طرح تبدیل شبکه فشار متوسط هوایی به کابل زمینی و همچنین به طور همزمان 8 طرح حوزه توزیع برق شهرستان تویسرکان با اعتبار 9 میلیارد ریال بهره‌برداری رسید.

بهره برداری سیستم گرمایشی 6 مدرسه با اعتبار 4 میلیارد ریال و آغاز عملیات اجرایی پارکینگ طبقاتی در تویسرکان در 4 طبقه از دیگر طرح‌های این شهرستان بود.

دهه فجر امسال 929 طرح عمرانی با هفت هزار و 740 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در استان همدان بهره‌برداری و یا کلنگ‌زنی می‌شود.

کد خبر : ۴۵۷۴۴۰