خبرگزاری کار ایران

مدیرکل استاندارد استان همدان:

استاندارد سازی کابل تله‌کابین گنج‌نامه

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۸۴۶

استاندارد سازی کابل راه اصلی تله کابین گنج‌نامه در سال‌جاری اجباری است.

مدیرکل استاندارد استان همدان از اجباری شدن استاندارد کابل راه اصلی تله کابین گنج‌نامه در سال‌جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا از همدان، فرهاد تیموری گفت: اولین کار تله کابین گنجنامه، تعویض کابل راه اصلی و ارائه گواهی کیفیت توسط یک شرکت معتبر در خصوص استاندارد سازی است.

وی گفت: تدوین ۶ مورد استاندارد توسط اداره استاندارد استان همدان در یک سال اخیر ۵۹۲ واحد تولیدی، ۳۱ مورد تأسیسات گاز پرکنی و ۲۸ واحد خدماتی مورد بازرسی قرار گرفته‌اند.

وی تصریح کرد: در طول این یک سال ۸۸ مدیر کنترل کیفیت و ۱۵ مورد آزمایشگاه همکار تأیید صلاحیت شده و ۵۳ پروانه استاندارد صادر، ۲۸۴ پروانه تمدید و ۱۵ پروانه ابطال شده است.

وی با اشاره به صدور ۲۸۵ مجوز آسانسور در یک سال اخیر، ۷۳۹ گواهینامه صادراتی به میزان ۲۰ هزار تن و ۱۳۶ به ارزش ریالی ۵۴ میلیون دلار صادر شده است.

وی افزود: ۳۳۸ واحد مشمول استاندارد، ۲۱۵ واحد دارای پروانه، ۶۳ درصد استانداردسازی، ۵۰۶ فرآورده‌های مشمول استاندارد، ۴۰۳ فرآورده‌های دارای پروانه و ۷۹ درصد استاندارد سازی در استان انجام شده است.

تیموری با اشاره به اینکه ۱۰۲ مورد مجوز واردات کالا از طرف گمرک استان صادر شده و۶ هزار بازرسی طرح طا‌ها در یک سال اخیر صورت گرفته که از این تعداد ۵ هزار و ۱۶۰ مورد از اصناف فاقد کالای غیر استاندارد و ۸۴۰ مورد از اصناف دارای کالای غیر استاندارد بوده‌اند.

مدیرکل اداره استاندارد استان همدان با بیان اینکه بعد از اعلام وزیر بهداشت مبنی بر استفاده بعضی از واحدهای تولیدی از روغن پالم نمونه‌گیری از بازار و واحدهای تولیدی صورت گرفت، تأکید کرد: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته محصولات تولیدی استان همدان از روغن پالم استفاده نکرده‌اند.

وی به عملکرد اداره استاندارد استان همدان نمره ۱۵ را داد و اظهارداشت: روزی که تمام خدمات استان بر اساس استاندارد باشد این اداره نمره ۲۰ را به خود اختصاص می‌دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز