خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز کردستان خبر داد:

بهره برداری از 46 پروژه گازرسانی در کردستان به مناسبت دهه فجر

asdasd
کد خبر : ۴۵۴۷۹۸

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان گفت: به مناسبت دهه فجر 46 پروژ گازرسانی در کردستان افتتاح می شود.

به گزارش ایلنا،  احمد فعله گری با اعلام این مطلب افزود: در دهه مبارک فجر امسال ۴۶ پروژه گازرسانی در استان به بهره برداری می رسد که ۲ هزار و ۳۰۰ خانوار از افتتاح این پروژه ها بهره مند می شوند.

وی با اعلام اینکه دراین ایام ۲۹ روستای استان از نعمت گاز بر خوردار می شوند، اظهارداشت: ۹ روستای شهرستان بیجار، ۹ روستای در شهرستان سقز، یک روستا در شهرستان کامیاران، دو روستای شهرستان مریوان، و ۳ روستا درشهرستان سروآباد و ۵ روستای در شهرستان سنندج در دهه فجر امسال از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند.

فعله گری گازرسانی به پروژه‌های مسکن مهر را از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح شرکت گاز استان در دهه مبارک فجر امسال ذکر کرد و اظهارداشت: در دهه فجر  ۳ مورد پروژه مسکن مهرتامین گاز می‌شوند  که از این تعداد ۲ پروژه در شهرستان قروه و ۱ پروژه در در شهرستان مریوان واقع است.

وی بیان داشت: ۲ پروژه مسکن قروه شامل تعاونی جهاد و پروژه شهرک های بهداری، جهاد، دادگستری و کوثر و پروژه ۱۴۰ واحدی جهاد کشاورزی شهرستان مریوان را جزء افتتاحیه های دهه مبارک سال جاری است.   

وی با بیان اینکه ۱۲  واحد صنعتی نیز در سطح استان هم تامین گاز می‌شوند، بیان کرد: ۴ واحد صنعتی در سنندج، ۳ واحد در بیجار، ۱ واحد در شهرستان  مریوان و ۲ واحد در شهرستان  سروآباد، ۱ واحد در شهرستان قروه و ۱ واحد در شهرستان دهگلان  در این ایام الله گازدار می‌شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان به وضعیت ساختمان پست های امداد گازرسانی در شهرستان ها اشاره کرده و گفت : در تمام شهرستان ها این شرکت دارای فضای اداری مناسب بوده  و در ایام الله مبارک دهه فجر، ساختمان پست امداد شهر اورامان که در سال ۹۴ گازدار شده نیز افتتاح می شود.     

فعله گری عنوان کرد: در کوتاه‌ترین زمان ممکن سایر روستاهای که امکان گاز رسانی به آنها میسر است، را گازدار خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه کل تعهدات سال ۹۵ شرکت گاز استان در خصوص اشتراک پذیری  ۲۲ هزار مورد  بوده است، ادامه داد: امسال و تاکنون  مازاد برسقف تعهدات، اشتراک پذیری شهری و روستایی صورت گرفته است.

وی افزود:  در همین مدت  ۴۳۴ کیلومتر شبکه گذاری در بخش های پروژه های شهری و روستایی انجام شده که این میزان بدون افزایش و عدول از سقف بودجه مصوب عمرانی انجام شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان با اشاره به اینکه از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۲ میلیارد  و ۶۰ میلیون متر مکعب در سطح استان مصرف گاز طبیعی داشته‌ایم، گفت: در حال حاضر این استان دارای ۴۵۵ هزار مشترک گاز در بخش های مسکونی، تجاری و صنعتی است و  برنامه مصوب در بخش مصرف گاز در سال جاری ۳ میلیارد متر مکعب بوده که تاکنون ۷۰ درصد آن به محقق شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز