خبرگزاری کار ایران

شامگاه امروز صورت گرفت؛

دفتر نمایندگی خانه کارگر در شهرستان مهر راه اندازی شد

با حضور معاون امور استان‌ها و شهرستان‌های خانه‌‌ کارگر و جمعی از مسئولان شهرستان مهر، دفتر نمایندگی خانه‌کارگر در این شهرستان راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسن صادقی با بیان اینکه تشکیلات خانه‌کارگر یک تشکیلات صنفی برای صیانت از حقوق نیروی کار و ارائه خدمات نسبی به آنان است، بیان داشت: کارگران نقش تاثیرگذاری در به ثمر نشستن این انقلاب داشتند که خانه کارگر در این راستا برنامه‌های باشکوهی را به مناسبت این ایام برگزار کرد.

وی ادامه داد: تشکیلات خانه‌کارگر خدمات آموزشی، رفاهی و درمانی و ... را برای اعضای این تشکیلات فراهم کرده که کارگران این شهرستان هم از این خدمات  بهره‌مند خواهند شد.

معاون امور استان‌ها و شهرستان‌های خانه‌کارگر با بیان اینکه ایجاد شعبه خانه‌کارگر در شهرستان مُهر  باتوجه به محدودیت‌های سازمانی در چارچوب تشکیلاتی ما نمی‌گنجد، ادامه داد: خانه کارگر یکی از تشکل‌های بزرگ کارگری کشور است و با توجه به پیگیری‌هایی که از سوی فرمانداری صورت گرفت لذا این موضوع امروز در دهه مبارک فجر محقق می شود.

در پایان رحمانی به عنوان مسئول دفتر نمایندگی خانه‌کارگر شهرستان مهر معرفی شد که این دفتر در چارت سازمانی خانه کارگر بدون هیات اجرایی بوده و مسئول این دفتر می بایست در جلسات هیات اجرایی خانه کارگر استان فارس شرکت کند.

کد خبر : ۴۵۷۲۰۳