خبرگزاری کار ایران

سیوانی خبر داد:

کلنگ‌زنی 4 طرح زیربنایی همزمان با دهه‌فجر در شهرستان خوی

asdasd
کد خبر : ۴۵۴۸۶۳

فرماندارخوی گفت: همزمان با دهه‌فجر 46 طرح عمرانی، خدماتی و تولیدی در شهرستان خوی به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایلنا از خوی، سیوانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: همزمان با دهه مبارک فجر 37 طرح عمرانی و زیربنایی و 9 طرح تولیدی، خدماتی و کشاورزی در شهرستان خوی به بهره برداری می رسد.

وی افزود: افتتاح فاز دوم تصفیه خانه فاضلاب خوی و خط انتقال و شبکه‌های جمع‌آوری فاضلاب،  افتتاح 3 باب مدرسه با 12 کلاس درس، گازرسانی به روستاها، بهره‌برداری از طرح توسعه مجتمع حرفه آموزی و کاردرمانی زارعان، تعدادی مسکن مددجویان بهزیستی و کمیته‌امداد از جمله طرح‌های عمرانی است که همزمان با دهه فجر در شهرستان خوی به بهره برداری می رسد.

فرماندار خوی اضافه کرد: همزمان با دهه فجر همچنین واحد تولید کپسول‌های سیلندر، واحدهای دانه‌بندی سیلیس و نایلون حباب دار در بخش صنعت  و 2 واحد مرغداری گوشتی 27هزار قطعه ای و بره پرواری 340 راسی در بخش  دام خوی به بهره برداری می رسد.

دکتر سیوانی فرماندارخوی مجموع اعتبارات هزینه شده برای طرح های عمرانی را 1200میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: با بهره برداری از طرح های عمرانی در مناطق روستایی و شهری خوی بیش از 3 هزار  خانوار از مزایای این طرح ها بهره مند شده و با بهره برداری از طرحهای بخش تولید و کشاورزی برای 165 نفر شغل ایجاد میشود .

فرماندار خوی همچنین از کلنگ زنی 4 طرح زیربنائی همزمان با دهه فجر در شهرستان خوی خبر داد و افزود: در دهه فجر همچنین 350 برنامه فرهنگی، قرآنی، ورزشی و هنری در شهرستان خوی اجرا می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز