خبرگزاری کار ایران

در سال ۹۳؛

۴۰۰هزارواحد مسکونی درشهرهای جدید کشور به بهره برداری می رسد

کد خبر : ۱۴۴۰۷۵

از مجموعه دو هزار و ۳۱۴واحد مسکونی در دست اجرا، ۵۲۵واحد مسکونی با همه امکانات و خدمات مناسب زیر و روبنایی در شهر جدید عالی شهر به بهره برداری رسید.

ایلنا: معاون فنی - مهندسی شرکت عمران مادرتخصصی شهرهای جدید کشورگفت: هم اکنون ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در ۱۸شهر جدید کشور در دست اجراست که باید پرونده این واحدها تا سال ۹۳ بسته شود.

به گزارش خبرنگار خبر گزاری " ایلنا " ٰ " میرمحمد قراوی " روز شنبه درآیین افتتاح ۵۲۵واحد مسکونی در شهر جدید عالی شهر بوشهر افزود: سیاست شرکت عمران شهرهای جدید کشور تامین خدمات زیر و روبنایی و بعد افتتاح واحدهای مسکونی است.
وی اضافه کرد: برطرف کردن کسری خدمات زیر و روبنایی شهرهای جدید کشور شامل پارک ها، فضای سبز، فضاهای ورزشی، فرهنگ سراها، معابر و مدارس از جمله برنامه های توسعه است که باید در سال آینده با برطرف کردن این کاستی ها مردم امکان سکونت در واحدها را داشته باشند.
" قراوی " بیان کرد: از مجموعه دو هزار و ۳۱۴واحد مسکونی در دست اجرا ۵۲۵واحد مسکونی با همه امکانات و خدمات مناسب زیر و روبنایی در شهر جدید عالی شهر به بهره برداری رسید.
وی یادآور شد: با توجه به تامین خدمات آب، برق و گاز برای ۵۲۵واحدی عالی شهر، تلاش می شود متناسب با شکل گیری واحدها، جمعیت و اسکان در واحدها خدمات عمومی از جمله مدرسه و مسجد نیز برقرار شود.
" قراوی " اظهار کرد: هم اکنون شش واحد مدرسه در شهر جدید عالی شهر در دست اجراست که از این تعداد دو مدرسه تا پایان شهریور سال آینده به بهره برداری خواهد رسید و چهار واحد دیگر نیز به وسیله شرکت عمران عالی شهر احداثمی شوند.
وی گفت: همچنین از سه مسجد در دست احداثدر فازهای دو، سه و چهار عالی شهر یک مسجد به بهره برداری رسیده و دو مسجد دیگر نیز بزودی به بهره برداری می رسد.
" قراوی " اضافه کرد: خدمات زیربنایی از جمله شبکه معابر، پارک ها و فضای سبز در بودجه شرکت عمران پیش بینی شده و بخشی از آن امسال و بخش دیگر نیز سال آینده اجرا می شود.
معاون عمرانی استانداری بوشهر نیز گفت: در دهه فجر امسال ۲۸۹پروژه با یکهزارو ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار افتتاح و بهره برداری می شود.
" شاپور رستمی " افزود: از ۵۲۵واحد مسکونی از پروژه های مسکن مهر ۷۵واحد آن به مددجویان بهزیستی واگذار می شود.
وی بیان کرد: علاوه بر تسهیلات و امکانات دولتی که برای احداثاین واحدها در نظر گرفته شده اداره کل بهزیستی استان بوشهر نیز برای هر واحد ۴۰ میلیون ریال به صورت بلاعوض پرداخت کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز