خبرگزاری کار ایران

وزیر ارتباطات در بوشهر خبرداد:

بهره‌برداری طرح‌های مخابراتی و ارتباطاتی در ایام دهه‌فجر در سراسر کشور

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفرخود به بوشهر از بهره‌برداری طرح‌های مخابراتی و ارتباطاتی در ایام دهه فجر در سراسر کشورخبرداد.

به گزارش ایلنا، محمود واعظی در بدو ورود به بوشهر با حضور در گلزار شهدای بوشهر به روح بلند شهدای والامقام ادای احترام کرد.

وی در جمع خبرنگاران در بوشهر از بهره‌برداری طرح‌های مخابراتی و ارتباطاتی در ایام دهه‌فجر خبرداد و خاطرنشان کرد: صدها طرح  ارتباطی و مخابراتی به ارزش بیش از یک‌هزار و 650 میلیارد تومان اعتبار در دهه مبارک فجر در سراسر کشور به بهره‌برداری می‌رسد.
 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: طرح دولت الکترونیک مهم‌ترین این طرح‌هاست که با اجرای آن بیش از یک‌هزار و 700 خدمت به صورت اکترونیک به مردم ارائه می‌شود.

واعظی بیان کرد: افزایش شبکه انتقال و پهنای باند کشور، راه‌اندازی مرحله دوم شبکه ملی اطلاعات و رونمایی از دو ماهواره مخابراتی و سنجش از راه دور از دیگر طرح‌هایی است که همزمان با دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می‌رسد.
 وی بررسی زیر ساخت‌های مخابراتی و ارتباطاتی در بوشهر و فراهم آوردن زمینه صادرات محصولات تولیدی استان بوشهر را در نشست با بازرگانان از دیگر برنامه‌های سفر خود به استان بوشهر عنوان کرد.

کد خبر : ۴۵۴۴۰۳