خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستانه اشرفیه:

احیای نوغانداری همسو با اقتصاد مقاومتی است

asdasd
کد خبر : ۴۵۲۴۱۸

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه پیشنهاد کرد: ادارات کمیته امداد و بهزیستی برنامه‌ریزی کنند تا افراد تحت پوشش خود را به سمت نوغانداری سوق دهند.

به گزارش ایلنا از آستانه اشرفیه، در سالن جلسات فرمانداری آستانه اشرفیه به ریاست حیدری فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه و فرزانه معاونت مرکز توسعه نوغانداری کشور و هیات همراه، جلسه توسعه نوغانداری در شهرستان تشکیل شد.

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه ضمن خوش آمدگویی به حاضران و رئیس جدید اداره توسعه نوغانداری شهرستان آستانه اشرفیه، گفت: امیدوارم بتوانیم باتوجه به اهمیت تولیدات کشاورزی در اقتصاد کشور و حل مشکلات جامعه، بخش نوغانداری نیز که مدتهاست به فراموشی سپرده شده را دوباره احیا کنیم.

حیدری (فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه) در ادامه پیشنهاد کرد: ادارات کمیته امداد و بهزیستی برنامه‌ریزی کنند تا افراد تحت پوشش خود را به سمت نوغانداری سوق دهند.

وی افزود: نگاه شهرستان از منظر کمک به این حوزه از کشاورزی است.

حیدری تصریح کرد: اگر بخواهیم موضوع نوغانداری را به رشد و پیشرفت گذشته برسانیم و رونق دهیم باید همه دستگاههای عضو در جلسه پای کار باشند، بایستی در شروع هر سال افق و چشم‌انداز خود را برای آخر سال تعیین نماییم و لازمه این امر همت و تلاش همه اعضاء و مخصوصا بسته‌های تشویقی و تشویق کشاورزان در این صنعت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز