خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای کردستان خبر داد:

جوان کردستانی موفق به کسب مدال برنز المپیاد تکنسین های ایران شد

asdasd
کد خبر : ۴۴۴۶۷۹

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان از کسب مدال برنز دومین المپیاد تکنسین های ایران در گرایش دستگاه های تهویه مطبوع ( کولر گازی ) توسط سید سامان حسینی جوان برومند کردستانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سنندج، صبح امروز سید جمیل احمدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان از کسب مدال برنز دومین المپیاد تکنسین های ایران در گرایش دستگاه های تهویه مطبوع ( کولر گازی ) توسط سید سامان حسینی جوان برومند کردستانی خبر داد.

احمدی بیان داشت : دومین المپیاد تکنسین های ایران در چهار گرایش موبایل و تبلت، لوازم خانگی، دستگاه‌های تهویه مطبوع و لوازم صوتی و تصویری برگزار شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان افزود : خوشبختانه سیدسامان حسینی جوان برومند کردستانی پس از موفقیت در مراحل شهرستانی و استانی به مرحله کشوری این دوره از مسابقات اعزام شد که توانست مدال برنز دومین المپیاد تکنسین های ایران در سالجاری را در گرایش دستگاه های تهویه مطبوع ( کولر گازی ) را کسب کند.

این مقام مسئول گفت : این دوره از مسابقات توسط سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و با مشارکت شرکت سامسونگ الکترونیکس برگزار شد و برگزیدگان این دوره از المپیاد ضمن دریافت جوایز نفیس جواز بازدید از مسابقات جهانی مهارت که در ابوظبی امارات برگزار می شود را کسب نمودند.

گفتنی است مرحله کشوری دومین المپیاد تکنسین های ایران در تاریخ های نهم و دهم دی ماه سالجاری در مرکز تربیت مربی و پژوهش های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در استان البرز برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز