خبرگزاری کار ایران

آملی لاریجانی در یادواره شهدای روحانی آمل:

قانون برای تخلف در انتخابات، مسیر را تعیین کرده است

asdasd
کد خبر : ۴۴۲۸۷۸

آیت الله آملی لاریجانی گفت: فتنه فضای مه آلود درست می کند تا حق و باطل گم شود و در اینجا فقط موهبت الهی است که مومن را در مسیر صحیح می اندازد و او را به راه درست و روشن هدایت می کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، آیت الله آملی لاریجانی در یادواره شهدای روحانی آمل که شب گذشته در مصلای این شهرستان برگزار شد، گفت : تا زمانی که روحیه جهادی و شهادت طلبی این مردم در میان باشد ، توان و ایستادگی آنان برای حفظ این نظام و انقلاب شکستنی نخواهد بود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به اینکه شهادت و جهاد در راه حق از بزرگ‌ترین سعادت‌های بشری است و تا حقیقت او بر انسان معلوم نباشد قدر آن شناخته شده نیست، افزود: در جایی که حق تعالی که سخن او حق است معامله با شهید را بشارت می‌داند.

آملی‌لاریجانی با تاکید براینکه خداوند متعال در ازای جان و مال بهشت و مقامات بهشتی را به او ارزانی کرده که نتیجه‌اش فیض عظیم الهی است، تصریح کرد: حق تعالی در

آیت الله آملی لاریجانی ازای مال و جان که بالاترین دارایی است، بهشت را تقدیم او می‌کند بنابراین کسانی که در راه خدا جهاد می‌کنند و کفار را به نیستی می‌کشانند و حق تعالی در ازای  آن بهشت را به آنان ارزانی می‌دانند.

رئیس قوه قضاییه خاطرنشان کرد: خداوند نعمت شهادت برای شهید را موجب بشارت می‌داند و در ازای جان و مال که بالاترین دارایی شخص است بهشت و مقامات بهشتی را به شهید ارزانی داشته که نوعی معامله بوده و نتیجه آن فوز عظیم است.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به اینکه همه عوالم موجود در حال استفاده از رزق الهی هستند ولی شهید در مقام بسیار عظیم رزق عندالله قرار دارند، گفت: در طول تاریخ انقلاب به روشنی دیدیدم که هر کجا جای شهدا بود، پیروزی ایجاد شد.

آملی‌لاریجانی با بیان اینکه این مملکت تا زمانی که شهادت و شهادت طلبی دارد مقاوم بوده و  بیگانگان قدرت تعدی به آن را پیدا نمی‌کنند، ادامه داد:  امروز ایران از هر زمانی مقتدرتر در منطقه ایستاده و مسلمانان زیر ظلم و ستم هم به این مملکت پناه آوردند.

 رئیس قوه قضاییه با تاکید بر اینکه می‌دانیم دشمنان جمهوری اسلامی و شیطان بزرگ آمریکا در طول ایام چه اقداماتی بر علیه مردم ایران اسلامی داشتند، خاطر نشان کرد: منافقین دیروز ایران هم این روزها به رئیس جمهور آینده آمریکا نامه نوشتند که تحریم‌ها را بیشتر کنند و این حرکت خباثت خائنین داخلی و دشمنانان خارجی به انقلاب اسلامی ایران است.

رئیس قوه قضاییه با تاکید بر اینکه  رسانه‌های بیگانه با بیش از 100 رسانه فارسی زبان به قصد قربت و برای مسموم شدن فضای کشور ایجاد شدند، افزود:  این شبکه ها فضا را چنان غبارآلود کردند که حق و باطل را نتوان تشخیص داد، امروز می‌گوییم سرمایه‌های عظیم انقلاب در تیررس دشمن قرار دارد و مراقب خود و اهل عیال باشید و آنان را از کانال های مسموم برحذر دارید، اینها تیرها شیطان علیه اسلام و علیه ارزش های اخلاقی رها می کنند، می دانند تا زمانی که به سمت ارزش های اخلاقی و اسلامی رهسپار باشیم این کشور قابل تسخیر نیست.

آیت الله آملی لاریجانی  با اشاره به انتخابات سال 88 تصریح کرد: آن زمان بنده در شورای نگهبان بودم. ما به این مدعیان تقلب در انتخابات گفتیم: شما شکایت دارید، حسب قانون رسیدگی به آن طریقه دارد و ما حاضر هستیم درصدی از صندوق ها را به صورت رندوم و انتخابی باز کنید و اگر آنچه که شما ادعا می کنید، آن بود، تمام صندوق ها را بازکنید.

همزمان با جریان فتنه تمام بوق های تبلیغاتی غرب علیه این مردم بسیج شدوبسیاری از رسانه های غربی میزان پخش برنامه های فارسی شان را افزایش دادند و اتفاقات را بصورت لحظه ای گزارش می دادند که در فلان خیابان شورش شده تا نشان دهند که در کشور آشوب است اما مردم به صحنه آمدند و بساط اینها را جمع کردند و این یک حقیقت بزرگ است که هر کجا بصیرت مردم نقش داشت، بساط فتنه ها جمع شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه قانون برای تخلف در انتخابات مسیر تعیین کرده است، گفت: بعد از انتخابات جلسه‌ای خدمت مقام معظم رهبری تشکیل شد و با درایت ایشان، نمایندگان این آقایان دعوت شدند و در آن جلسه شرکت کردند تا حرف آنها شنیده شود.

بنده نیز از طرف شورای نگهبان در این جلسه حضور داشتم که همین مطلب را در آنجا نیز عرض کردیم و عنوان کردیم که شورای نگهبان حاضر است چنین اقدامی را انجام دهد که آنها نپذیرفتند.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: آیا مسئولی که بعد از سالها در انقلاب، در وسط میدان فتنه، نامه بی سلام به رهبری می فرستد، ماجرا را فهم کرده است.

رئیس دستگاه قضا افزود: فتنه فضای مه آلود درست می کند تا حق و باطل گم شود و در اینجا فقط موهبت الهی است که مومن را در مسیر صحیح می اندازد و او را به راه درست و روشن هدایت می کند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز