خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

روحانی و دولت یازدهم در انتخابات آتى رقیب جدى نخواهند داشت

asdasd
کد خبر : ۴۴۲۷۵۷

دبیر حزب ندای ایرانیان در استان آذربایجان غربی گفت: روحانی و دولت یازدهم در انتخابات آتى رقیب جدى نخواهند داشت.

 به گزارش ایلنا از ارومیه، افشین معینی صدر دبیر حزب ندای ایرانیان استان آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، دولت تدبیر و امید را نشانه ای از عقلانیت بالای مردم ایران دانست و گفت: دولت تدبیر و امید اولویت هاى سیاست خارجى را بر مبناى سه اصل عزت ، حکمت و مصلحتى که در دولت قبل مردم از آن رنج می بردند ترسیم و اجرا کرد.

وی در مورد عملکرد دولت در بخش مسایل سیاسی و امور بین الملل گفت: دولت یازدهم اعتلاى شأن ، موقعیت ، اقتدار ملى ، منطقه اى و بین المللى ایران و ایرانى را در دستور کار خود قرار داد .

وی افزود: تصحیح چهره جهانى جمهورى اسلامى و همچنین غیرامنیتى کردن موقعیت ایران در نظام بین الملل یکى از مهمترین کارهاى دولت یازدهم در حوزه سیاست خارجى بود که با هوشیارى و تدبیرى به موقع پروژه امنیتى سازى جهانى جمهورى اسلامى ایران را خنثى کرده و زمینه هاى لازم براى تقویت هویت ایرانى و دستگاه دیپلماسى را برای مردم ایران  مهیا ساخت.

دبیر حزب ندای ایرانیان در استان آذربایجان غربی در مود نقاط ضعف وقوت دولت گفت: بدون اغراق دولت یازدهم در تمامى حوزه ها اعم از اقتصادى و سلامت ، سیاست خارجى ، امنیت و ... تا به اینجا و با احتساب شرایط و تهدیدها و تحریم هاى بین المللى همه جانبه اى که زمان تحویل دولت علیه ایران حاکم بود، موفق عمل کرده است، بطوری که تمامى تهدیدات مشترک امنیتى را با اعتمادسازى و تقویت نگرش مثبت کشورهاى منطقه مرتفع کرده است.

معینی صدر در مورد اقبال مردم نسبت به دولت در سال آخر ریاست جمهور مناسب ارزیابی کرد وافزود: دولت یازدهم بر این باور است که وضع فعلى کشور در مقایسه با شایستگی هاى ملت ایران ، نامناسب است و خود را متعهد به ارتقاى کیفیت زندگى ایرانیان در همه ابعاد می داند .

معینی ادامه داد: دولت تدبیر و امید باید با رویکردى کل نگر ، پیشرفت و توسعه متوازن و همه جانبه در بستر امکانات و شرایط تاریخى کشور را در دستور کار قرار دهد . انتخابات شکوهمند خرداد ٩٢ و حضور حماسى ملت شریف ایران در انتخابات، نمادى از مردم سالارى و حاکمیت مردم بر سرنوشت خویش بود که ملت ایران براى بهبود سرنوشت خویش و اعمال تغییرات به کمک صندوق راى و به شیوه اى دموکراتیک آن را اعلام کردند .

این فعال سیاسی ضمن مناسب ارزیابی کردن دولت در آستانه انتخابات ریاست جمهوری سال آینده، گفت: بعد از به روى کار آمدن دولت تدبیر و امید و پایان دادن به وضعیت اسفبار هشت سال تفکر خانمانسوز احمدى نژادیسم و بازگشت روحیه امیدوارى و نشاط در فضاى عمومى جامعه ، به نظر می رسد دولت یازدهم و آقاى روحانى در انتخابات آتى رقیب جدى نخواهند داشت .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز