خبرگزاری کار ایران

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان مطرح کرد:

مسئولان کردستان نگاه ویژه ای به بحث جوانان دارند/جذب یک میلیارد ریال برای حوزه جوانان

asdasd
کد خبر : ۴۴۰۶۴۴

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان گفت: مسئولان استان نگاه ویژه ای به بحث جوانان دارند و در جهت برطرف کردن مشکلات حوزه معاونت فرهنگی و امور جوانان کمک ها و تسهیلات لازم را انجام خواهند داد.

به گزارش ایلنا نقل از  پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان از کمک یک میلیاردی ریال رئیس سازمان برنامه و بودجه کردستان به سازمان های مردم نهاد خبر داد وگفت: با پیگیری های انجام شده اداره کل ورزش و جوانان استان و مساعدت رئیس سازمان برنامه وبودجه یک میلیارد ریال به سازمان های مردم نهاد کمک شد.

هیرش رضائی بیان داشت:  با توجه عدم اعتبارات لازم جهت اجرای برنامه های مختلف در سازمان های مردم نهاد، پیگیری های مستمر از سوی اداره کل ورزش و جوانان کردستان مبلغ یک میلیارد ریال جذب شد.

رضائی در ادامه خاطر نشان کرد، با برگزاری جلسات حضوری با رئیس سازمان برنامه و بودجه کردستان توانستیم  یک میلیارد ریال را برای برنامه های حوزه معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان جذب کنیم.

معاون فرهنگی و امور جوانان افزود، این اعتبار در راستای توانمندی سازمان های مردم نهاد، برگزاری کارگاه های آموزشی در مناطق محروم، برگزاری جشنواره روستایی و تهیه مستند آسیب های اجتماعی هزینه خواهد شد.

هیرش رضائی در پایان گفت، مسئولان استان نگاه ویژه ای به بحث جوانان و برنامه های مرتبط با آن دارند و در جهت برطرف کردن مشکلات حوزه معاون فرهنگی و امور جوانان کمک ها و تسهیلات لازم را انجام خواهند داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز