خبرگزاری کار ایران

مدیر کل اداره ورزش و جوانان لرستان از موسسه خیریه باب الحوائج(ع) بازدید کرد

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۹۴۳

در راستای پیگیری رفع مشکلات موسسات مردم نهادمدیر کل اداره ورزش وجوانان لرستان از موسسه خیریه باب الحوائج(ع) بازدید کرد.

در راستای پیگیری رفع مشکلات موسسات مردم نهادمدیر کل اداره ورزش و جوانان لرستان از موسسه خیریه باب الحوائج(ع) بازدید کرد.

به گزارش ایلنا از خرم آباد، در این بازدید که شا ه کرمی معاون پیشگیری آسیب‌های اجتماعی دادگستری استان، حشمت اله امان الهی قائم مقام ومعاون جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان، حامد رجایی مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان لرستان و تعدادی از مسئولان حوزه پیشگیری آسیب‌های اجتماعی دادگستری استان، مدیر کل ورزش وجوانان استان را همراهی می‌کردند از قسمتهای مختلف این موسسه بازدید شد.
در ابتدای این بازدید رسول پاکدل رئیس هیات مدیره موسسه باب الحوائج(ع) ضمن اظهار تشکر از حضور میهمانان، گزارشی از عملکرد و اهداف موسسه را به اختصار بیان کرد.
سپس مدیرکل ورزش وجوانان استان لرستان ضمن اظهار به ارزشمند بودن عملکرد وتلاشهای پرسنل این موسسه، قول همکاری ومساعدت بیشتر را به مسئولان موسسه ابراز نمود.
رضا محمدی اصل با بیان اینکه انجام این کار‌ها ی ارزشی اجرو ثواب دنیوی واخروی را بدنبال دارد تاکید کرد: امیدوارم دیگر ادارات ونهادهای مرتبط با امور جوانان این اداره کل را درراستای تحقق اهداف سمن‌ها ودیگر موسسات مردم نهاد یاری دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز