خبرگزاری کار ایران

مصطفی کواکبیان مطرح کرد؛

گرچه دولت توانست تورم را تک‌رقمی کند اما تا شرایط ایده‌آل و مطلوب فاصله داریم

asdasd
کد خبر : ۴۳۷۴۴۴

دبیرکل حزب مردم‌سالاری با بیان اینکه در برخی از زمینه‌ها دولت تدبیر و امید عملکرد خوبی داشته؛ اظهار داشت: با وجود اینکه دولت توانست تورم را تک رقمی کند اما برای رسیدن به شرایط ایده‌آل و مطلوب فاصله داریم هرچند در برخی از زمینه‌های اقتصادی رشد قابل ملاحظه‌ای داشته‌ایم و لی در راستای ارتقای سطح معیشت مردم باید به وضعیت اشتغال و رونق اقتصادی بیشتر تمرکز شود.

به گزارش ایلنا، مصطفی کواکبیان؛ شامگاه دوشنبه در جلسهٔ هم‌اندیشی که با حضور احزاب و فعالان اصلاح‌طلب استان تشکیل شد؛ با تاکید بر اینکه پاسداری از اخلاق و کرامت انسانی می‌تواند برای ما دستاورد بزرگی باشد، اظهار داشت: هم اکنون حزب مردم‌سالاری در تمامی استان‌ها دارای شورای اجرایی و در بیش از ۲۴۰ شهر دبیر حزب دارد.

وی بابیان اینکه حزب مردم سالار یکی از احزاب فعال است؛ افزود: در این حزب دیدگاه و نظرات احزاب هر روز بیان می‌شود تا افکار عمومی در جریان مضامین و نظریه‌های احزاب باشند.

دبیرکل حزب مردم‌سالاری با اشاره به اینکه جوان‌گرایی و نوگرایی از ویژگی عمده این حزب محسوب می‌شود؛ تصریح کرد: تمام هدف ما در راستای برآورده کردن مطالبات مردم می‌باشد بنابراین ملاک ما در این حزب خواستهٔ مردم است.

وی با تاکید بر اینکه در انتخابات پیش رو از مردم استان انتظار حضور پر رنگی داریم؛ ابراز داشت: باتوجه به اینکه ژنتیک مردم کردستان به سمت اصلاح‌طلبی سوق دارد بنابراین مردم کرد با انتخاب درست خود می‌توانند تغییرات زیادی را شاهد باشند.

به گفته وی؛ تنها حزب در کشور هستیم که ۳ عضو شورای آن دارای اهل سنت و کرد می‌باشند و این برای ما افتخار بزرگی است.

کواکبیان با بیان اینکه استان کردستان تماما محروم نیست؛ گفت: شرایط این استان در برخی از جهات تا حدودی شبیه دیگر استان‌های کشور است بنابراین نباید برچسب محروم بودن را به استان چسباند.

دبیرکل حزب مردم سالار با بیان اینکه در برخی از زمینه‌ها دولت تدبیر و امید عملکرد خوبی را داشته اظهار داشت: با وجود اینکه دولت توانست تورم را تک رقمی کند اما برای رسیدن به شرایط ایده‌آل و مطلوب فاصله داریم هرچند در برخی از زمینه‌های اقتصادی رشد قابل ملاحظه‌ای داشته‌ایم ولی در راستای ارتقای سطح معیشت مردم باید به وضعیت اشتغال و رونق اقتصادی بیشتر تمرکز شود.

در ادمه دبیر حزب مردم‌سالاری شاخه کردستان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد خرب مردم سالاری در کردستان عنوان کرد: متاسفانه در کشور کار حزبی مورد ارزش قرار نمی‌گیرد.

محی الدین مرادی با بیان اینکه از سال ۸۷ فعالیت خود را درسطح استان با تبعیت از نظام ولایت فقیه و خط مشی اصلاح طلبان آغاز کرد؛ اظهار داشت: حزب مردم‌سالاری با اعتقاد به برخی از اصول و داشتن هدف مشترک تلاش می‌کند همسو با حزب مشارکت سیاسی داشته باشد.

وی اظهار داشت: کار حزب آشنا ساختن افراد جامعه به حقوق و وظایف خود و بالا بودن سطح دانش آنهاست. حزب سیاسی افراد را به شرکت در انتخابات و استفاده از حق رای تشویق می‌کند و امکان انتخاب اصلح را برای رای دهندگان فراهم می‌کند.

مرادی با تاکید بر اینکه مهم‌ترین عامل یک حزب پشتوانه مردمی آن حزب است؛ ابراز داشت: حزب باید بتواند با مردم ارتباط پیدا کند و انعکاس دهنده خواست‌ها و مطالبات قانونی مردم باشد.

وی با بیان اینکه برای کار حزبی در کشور ارزش قائل نمی‌شوند؛ تصریح کرد: حزب سیاسی در کشور بعد از استقرار دموکراسی صورت می‌گیرد و با وجود این مهم می‌توان شاهد پیوند مردم با حاکمیت بود که متاسفانه در جامعهٔ ما نقش کمرنگی را به خود اختصاص داده است.

دبیر حزب مردم‌سالاری کردستان عنوان کرد: بالا بودن هزینه فعالیت سیاسی نیز از دیگر مواردی است که باید مدنظر قرار داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز