خبرگزاری کار ایران

صبح امروز صورت گرفت؛

محسن رضایی وارد زنجان شد/ دیدار با نماینده ولی فقیه و خانواده شهید مدافع حرم

asdasd
کد خبر : ۴۳۲۰۸۷

سرلشگر محسن رضایی امروز جمعه برای حضور در همایش بزرگ شکوه پایداری نظام وارد زنجان شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سرلشگر محسن رضایی دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام، صبح امروز جمعه در سفری یک روزه و برای حضور در همایش بزرگ شکوه پایداری نظام و چند برنامه مختلف دیگر وارد زنجان شد.

دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام در بدو ورود به زنجان مورد استقبال جمعی از مسئولان استان زنجان از جمله فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، فرمانده انتظامی استان زنجان و فرماندار زنجان قرار گرفت.

* دیدار محسن رضایی با نماینده ولی فقیه در استان زنجان
سردار سرلشگر محسن رضایی با نماینده ولی فقیه در استان زنجان دیدار و گفت‌وگو کرد.

لازم به ذکر است دیدار محسن رضایی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و مسئولان استان بدون حضور خبرنگاران انجام شد.

دیدار محسن رضایی با خانواده شهید مدافع حرم داود مرادخانی
سردار سرلشگر محسن رضایی با خانواده شهید مدافع حرم داود مرادخانی دیدار کرد.

در این دیدار همسر شهید مرادخانی در این دیدار با اشاره به اخلاق نمونه‌ای این شهید بزرگوار داشت، اظهار داشت: وی همه ما را به ادامه راه اسلام دعوت می‌کرد.

سردار سرلشگر محسن رضایی نیز در این دیدار ضمن تمجید از خانواده‌های شهدا و صبر ایشان، خانواده‌های شهدا آنها به زندگی زینب وار توصیه کرد.

سردار سرلشگر محسن رضایی در این دیدار با اهدای لوح تقدیر به مادر و همسر شهید مرادخانی از آنها تجلیل کرد.

این دیدار با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی استان و مسئولان استان و شهرستان زنجان برگزار شد.

گفتنی است، شهید مرادخانی از تخریپچی‌های خبره تیپ 36 انصارالمهدی (عج) زنجان بود که در قالب نیروهای مستشاری در سوریه حضور داشت.

سرهنگ پاسدار داود مرادخانی در ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ به آرزوی دیرینه‌اش دست یافت و در سوریه به وصال معبود رسید و حسین وار در راه دفاع از حریم زینبی به همرزمان شهیدش پیوست.

در پایان لازم به ذکر است حضور در همایش بزرگ شکوه پایداری با عنوان مدافعان حرم و سخنرانی در نمازجمعه و در نهایت حضور در همایش فرماندهان، پیشکسوتان و نخبگان بسیجی استان زنجان از دیگر برنامه‌های محسن رضایی در سفر به زنجان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز