خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان با مدیران رسانه ها مطرح کرد:

مسئولان موظف به پاسخگویی به مطبوعات هستند/ در زنجان نباید هیچ دری به روی خبرنگاران بسته باشد

asdasd
کد خبر : ۴۳۲۰۲۴

استاندار زنجان با بیان اینکه برند استان زنجان وجود آرامش در مسیر توسعه و پیشرفت است، گفت: مردم ، مسئولان و مطبوعات نقش اساسی در این راستا برعهده دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، شب گذشته نشستی صمیمی استاندار ، معاون سیاسی امنیتی استانداری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با حضور نماینده مردم خدابنده در مجلس و مسئولان مطبوعات و خبرگزاری های فعال در استان بر گزار شد.

اسداله درویش امیری استاندار زنجان، در این نشست صمیمی ابتدا به درد دل صاحبان رسانه های استان پرداخت .

استاندار زنجان، با بیان اینکه مطبوعات استان زنجان دارای دلسوزی بسیار بالا نسبت به توسعه استان هستند، اظهار داشت: ما از نقد مسئولان در مطبوعات استقبال می کنیم.

درویش امیری، با اشاره به اینکه خبرنگارن و صاحبان رسانه ها در استان می توانند در مسیر پیشرفت و توسعه استان نقش اساسی داشته باشند، تصریح کرد: انتقاد واقعی و بدون غرض مطبوعات می تواند مساعدتی در راستای اقدامات اجرایی مهم در استان باشد.

وی، همچنین خبرنگاران و روزنامه نگاران را افرادی دارای جایگاه فراتر از مردم عادی در جامعه دانست و گفت: همه ما دارای یک هدف مشترک در توسعه و جذب سرمایه گذار در استان هستیم.

استاندار زنجان در ادامه با بیان اینکه برند استان زنجان وجود آرامش در مسیر توسعه و پیشرفت است گفت: مردم  ، مسئولان و مطبوعات نقش اساسی در این راستا دارند.

در ادامه این نشست صمیمی سید بیوک موسوی، معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان، نیز اظهار داشت: مطبوعات میزان الحراره جامعه ما هستند.

بیوک موسوی با اشاره به فرصت ها و تهدید ها در این خصوص اضافه کرد: وظیفه مطبوعات پیشقدمی در بحث تهدیدها و فرصت ها است که باید با انعکاس دقیق و درست اخبار نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

موسوی کار در رسانه ها و مطبوعات را توام با نقدی منصفانه دانست و خاطر نشان شد: مطبوعات می توانند دارای ارتباط قوی با دولت و استانداران و مسئولان جامعه داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان همچنین با تاکید بر مسئولان دستگاه های اجرایی استان یادآور شد: مسئولان موظف به پاسخگویی به افکار عمومی و مطبوعات هستند.

این مقام مسئول در استان زنجان خاطر نشان شد: در استان زنجان نباید هیچ دری به روی خبرنگاران در راستای انعکاس اخبار بسته باشد.

موسوی در پایان سخنان خود تاکید کرد:  اخبار سفارشی در استان جایی ندارد و مطبوعات استان نیز بلندگوی تبلیغاتی دولت و دستگاه های اجرایی و استانداری نیستند.

گفتنی است در پایان این نشست صمیمی مقرر شد مشکل بیمه تعداد کثیری از خبرنگاران استان زنجان با حضور مسئولان تامین اجتماعی و مدیران مرتبط در این زمینه پیگیری شود .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز