خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی‌فقیه در سامان حج و زیارت:

زائرین اربعین از طریق سامانه سما اقدام کنند/ الزامی بودن بیمه زائرین

asdasd
کد خبر : ۴۲۷۸۰۵

نماینده ولی‌فقیه درسامان حج و زیارت گفت: برای اینکه در مرزها دچار تراکم جمعیت نشویم زائرین اربعین جهت اعزام حتما از طریق سامانه سما سازمان حج اقدام کنند تا با شرایط بهتری به کربلا اعزام شوند.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام قاضی‌عسگر درحاشیه همایش اربعین حسینی در دانشگاه کاشان از فراهم بودن شرایط لازم درداخل و خارج از مرزها برای همایش عظیم پیاده روی اربعین حسینی خبرداد.

وی به اهمیت زیارت اربعین حسینی در این همایش عظیم اشاره کرد وگفت: توسعه فرهنگ دینی، مقابله با ظلم و استکبارستیزی هدف اصلی پیاده روی اربعین حسینی است.

وی تصریح کرد: در پیاده روی اربعین حسینی میلیون‌ها محب اهل بیت با ایجاد یک جبهه ضداستکباری، ضدظلم ،توسعه فرهنگ دین و ارزش‌های اخلاقی درسطح بین‌الملل فریادشان را به گوش جهانیان می‌رسانند.

حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسگر با قدردانی از تمام دست اندرکاران، برنامه ریزان و خیرینی که هدایای خود را در اختیار زائرین می گذارند، گفت: معرفت پیداکردن به عاشورا، کربلا و کسانی که در رکاب امام حسین شهید شدند از دیگر اهداف دست اندرکاران پیاده روی اربعین حسینی است .

وی "هیات من الذله" را مهمترین شعار سال گذشته و "انی احامی ان دینی" را شعار سال‌جاری پیاده روی اربعین حسینی عنوان و اظهارامیدواری کرد با همت و همکاری مردم بتوانیم اربعین امسال را بدون کوچکترین حادثه پشت سربگذاریم.

نماینده ولی فقیه درسازمان حج و زیارت تاکید کرد: مردم نباید به چند حادثه‌ای که چند روز گذشته اتفاق افتاد حساسیت نشان دهند.

وی با تاکید بر الزامی بودن بیمه زائرین گفت: اگر زائرین بیمه نشوند دچار مشکلات جدی خواهند شد لذا بیمه کردن زائر حتی اگر به صورت اجباری هم باشد مشکل ساز نخواهد بود.

قاضی عسگر در پایان خاطرنشان کرد: همه باید با اخلاص کمک کنند تا اربعین امسال بدون هیچگونه حادثه و مشکل برگزار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز