خبرگزاری کار ایران

مخبر در آیین بهره‌برداری از مدارس برکت خوزستان مطرح کرد:

خیز بلند ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) برای ایجاد 21هزار شغل در خوزستان

asdasd
کد خبر : ۴۱۴۷۹۱

رئیس‌ستاد اجرایی فرمان‌حضرت امام(ره) گفت: با توجه به تلاش همه‌جانبه برای ایجاد اشتغال پایدار درکشور و باتوجه به نیازبالای خوزستان، ایجاد 21هزار فرصت‌شغلی در سطح این استان جزو برنامه‌های چهار ساله ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به شمار می‌رود .

به گزارش ایلنا، محمد مخبر روز چهارشنبه در آیین بهره‌برداری از 28 مدرسه برکت در مناطق محروم استان خوزستان که در دبیرستان 12 کلاسه برکت در کوی فرهنگیان آبادان برگزار شد، بر رفع محرومیت از مناطق محروم خوزستان تأکید کرد و گفت: مردم خوزستان در طول هشت سال دفاع مقدس رنج و مشقت‌های زیادی را تحمل کردند و اکنون بخش زیادی از مردم از زندگی کردن در محل تولد خود نیز محروم هستند .

وی همچنین به رشادت‌های آیت‌الله جمی در شهرستان آبادان اشاره کرد و افزود: جا دارد از رشادت‌های این روحانی بزرگوار و تلاشگر در طول دفاع مقدس و در دوران حیاتش تقدیر کرد.

وی ادامه داد: کمک به اشتغال استان هدف اصلی ما از این سفر است چرا که مردم خوزستان نباید علاوه بر تحمل رنج دوران جنگ، از مشکلات معیشتی و اقتصادی نیز برخوردار باشند.

وی بیان کرد: با توجه به تأکید رهبر معظم انقلاب و توجه ویژه ایشان به خوزستان نیاز است که در راستای خدمت‌رسانی به این استان تلاش کنیم.

مخبر با بیان این‌که در شهرستان آبادان تاکنون اقدامات خوبی در زمینه اشتغال و رونق اقتصاد انجام گرفته است گفت: در حال حاضر 2007 پروژه در سطح این شهرستان آغاز شده و در سال آینده نیز یک هزار پروژه برای این منطقه تعریف خواهد شد.

وی افزود: توانمندسازی مردم از نظر اقتصادی یکی دیگر از اهداف اصلی ما به شمار می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز