خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه تهران:

50 هزار نفر در دانشگاه تهران مشغول به تحصیل هستند

رئیس دانشگاه تهران، با بیان اینکه اکنون نزدیک به 50 هزار نفر در دانشگاه تهران مشغول به تحصیل هستند، گفت: دو هزار و 400 دانشجوی خارجی در این دانشگاه تحصیل می‌کنند.

به گزارش ایلنا در کرج، محمود نیلی احمد آبادی امروز در آئین تودیع و معارفه رؤسای پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران، با بیان اینکه تلاش براین است که برنامه‌های منطبق با اقتصاد مقاومتی در دانشگاه تهران اجرا شود گفت: برنامه‌ها و طرح‌هایی توسط ستاد اقتصاد مقاومتی  به دانشگاه تهران ابلاغ شده که پیگیر اجرای این برنامه‌ها هستیم.

نیلی احمد آبادی با اشاره به ظرفیت‌های بالای علمی و پژوهشی دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: برای قرار گرفتن این دانشگاه در بین 200 دانشگاه برتر دنیا تلاش می‌کنیم.

نیلی احمد آبادی با اشاره به برخی فعالیت‌های ویژه علمی – پژوهشی این دانشگاه افزود: در حال حاضر دانشگاه تهران یکی از گسترده‌ترین فعالیت‌های خود را به موضوع آب اختصاص داده است.

وی با اشاره به همکاری تازه یک موسسه بین‌المللی اطلاعات آب با دانشگاه تهران، وزارت نیرو و یونسکو گفت: با همکاری این موسسه قرار است پروژه‌هایی در زمینه آب، آبرسانی و محیط زیست در سطح کشور انجام شود.

نیلی احمدی آبادی با اشاره به همکاری چند دانشگاه داخلی در موضوع آب خاطرنشان کرد: اکنون دانشکده‌های فنی، محیط زیست و ابوریحان دربخش آب فعالیت می‌کنند و بیش از 270 عضو هیات علمی، در موضوع آب فعال و درگیر هستند.

گفتنی است در آیین تودیع و معارفه مدیران جدید وسابق پردیس کشاورزی دانشگاه تهران "سید حسین گلدانساز" به عنوان رئیس جدید این دانشگاه معارفه و از خدمات علی سلاجقه رئیس سابق این دانشگاه تقدیر شد.

کد خبر : ۴۰۷۸۴۱