خبرگزاری کار ایران

استاندار هرمزگان مطرح کرد:

دولت برای مبارزه با فساد در تمامی بخش‌ها آماده است

asdasd
کد خبر : ۴۰۳۰۹۹

استاندار هرمزگان اظهار داشت: دولت یازدهم برای مبارزه با فساد در تمامی بخش‌ها آماده است .

به گزارش ایلنا، جاسم جادری اضافه کرد: قبل از دولت یازدهم کشور دارای مشکلات زیادی از جمله تورم ، رکود ، نظام بانکی غیر شفاف بود که با روی کار آمدن دولت یازدهم آرامش به بازار بازگشت و تورم مهار شد.

جاسم جادری با اشاره به اینکه با تشکیل کارگروه رفع موانع تولید در استان از توقف فعالیت 82 واحد تولیدی جلوگیری به عمل آمد، افزود: در این مدت از تملک واحدهای بدهکار جلوگیری و تکمیل 14 واحد تولیدی تسریع شد.

استاندار هرمزگان توسعه آبزی پروی در استان را یکی از اقدامات دولت در هرمزگان برشمرد و گفت: در این زمینه 73 طرح عمرانی با استفاده از ظرفیت های قانونی موجود واگذار ، اجرا و به بهره برداری رسیده که بخشی از اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی است.

جادری گفت: صادرات نفتی در 3 ماهه اول 95 به میزان 100 درصد از لحاظ وزنی و 87 درصد از لحاظ ریالی رشد داشته است.

وی نگاه ویژه به توسعه سواحل مکران در لایحه برنامه 6 توسعه را از برنامه های دردست اجرا در دولت خواند و ادامه داد: ایجاد شهرک های صنعتی مشترک ایران و چین، ایجاد مقدمات پایانه نفتی در جاسک ، جابجایی پالایشگاه هرمز به منطقه کوه مبارک جاسک، درحال پیگیری است.

رئیس شورای تامین استان خاطر نشان کرد : سواحل مکران برای سرمایه گذاری از امنیت مطلوبی برخوردار است که در این زمینه جلساتی با وزیر کشور جهت مبارزه با مواد مخدر در شرق استان و جلسه با فراکسیون امید جهت پیگیری لایحه منطقه آزاد جاسک در برنامه های آتی قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز