خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

واکنش رئیس سازمان صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد به اظهارات بزرگواری

asdasd
کد خبر : ۳۹۷۶۰۶

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد نسبت به مطلب منتشره از سوی نماینده سابق کهگیلویه بزرگ در کانال تلگرامی خود راجع به معدن فسفات چرام واکنش نشان داد.

داریوش دیودیده در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: در بند اول تفاهم نامه‌ای که منتشر شده آمده که سازمان اقتصادی کوثر گزارش‌های لازم را از قبل دارد و این نشان می دهد که قبلا کارهایی راجع به اکتشاف و سایر موراد مشابه معدن فسفات چرام که در دوران نمایندگی حاج آقا بزرگواری در مجلس شورای اسلامی بوده انجام شده است.

وی افزود: باتوجه به سفر هیات دولت به کهگیلویه و بویراحمد و برخی از مصلحت های ملی و استانی فعلا از بیان و ارائه مستندات لازم در ارتباط با دغدغه حاج آقای بزرگواری خودداری و بعد از این سفر ، مطالب مورد نیاز بطور کامل در اختیار رسانه ها قرار می گیرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از برخی فعالیت های صورت گرفته در دوران نماینده سابق کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی، خاطر نشان کرد: در چهار ماهه اخیر تلاش های فراوانی از سوی سردار هاشمی برای آغاز فعالیت معدن فسفات چرام انجام که جای تقدیر و تشکر دارد.

دیودیده افزود: ان شالله در فضایی آرام و بدور از هیاهو بفکر توسعه منطقه و فعال شدن پروژه هایی چون معدن فسفات چرام باشیم.

وی گفت: هدف همه ما باید خدمت به مردم و ایجاد فرصت های اشتغالزایی برای جوانان دیارمان باشد که در فضای ناآرام و تنش زا امکان فراهم شدن چنین فرصت هایی چندان ممکن نیست.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که بعد از سفر هیات دولت به این استان پاسخ دغدغه‌های"حاج آقا بزرگواری" نماینده سابق کهگیلویه بزرگ را با ارائه مستندات خواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز