خبرگزاری کار ایران

نماینده گچساران و باشت در مجلس خبرداد:

اخذ مجوز واحدهای متانول و واحد 500 هزار تنی پلی اتیلن پتروشیمی گچساران

asdasd
کد خبر : ۳۹۲۹۲۹

نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی از اخذ مجوز " واحد متانول " پتروشیمی گچساران خبرداد و اخذ این مجور را عیدی وزیر نفت به مردم حوزه انتخابیه خود عنوان کرد.

به گزارش ایلنا از گچساران، غلامرضا تاج گردون در نشست ستاد تدوین برنامه ریزی چهار ساله عملیاتی اشتغال و تولید بخش های صنعت، آب و کشاورزی در شهرستان های گچساران و باشت گفت: اسفندماه گذشته زمانی که نزد وزیر نفت بودم و از وی عیدی مردم حوزه انتخابیه ام را طلب کردم، مهندس زنگنه وزیر نفت ، مجوز " واحدمتانول " پتروشیمی گچساران را به مردم دیارم عیدی داد.

وی با تشریح ویژگی‌های "واحد متانول" پتروشیمی‌گچساران، اظهار داشت: در دیدارم با وزیر نفت، خواستار پیگیری صدور مجوز واحدهای پایین دستی پتروشیمی گچساران بودم که مهندس زنگنه این مجوز را در قالب بسته عیدی به مردم گچساران و باشت عیدی داد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: در 28 تیرماه امسال نیز مجوز واحد 500 هزارتنی پلی اتیلن پتروشیمی گچساران اخذ که این مجوز نیز مژده تابستانی ما به حوزه انتخابیه‌ام است.

مدیرعامل پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس و رئیس هیات مدیره پتروشیمی گچساران هم در این نشست، اعتبار مورد نیاز این پروژه را حدود 600 تا 650 میلیون یورو ذکر کرد.

محمود امین نژاد گفت: در صورت تامین اعتبار لازم طرح، اجرا و راه اندازی این واحد در 44 ماه به پایان می رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز