خبرگزاری کار ایران

با ارسال نامه‌ای به ایلنا در یاسوج عنوان شد:

تقدیر وزیر صنعت از کارآفرین برتر کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۳۹۱۹۳۸

وزیر صنعت با ارسال نامه‌ای از زحمات لهراسب باقری مدیرعامل مجتمع تولیدی بین‌المللی دنا صنعت و پرسنل این مجموعه تشکر کرد .

ایلنا: به گزارش ایلنا از یاسوج، نعمت‌زاده پس از سفر یک‌روزه به کهگیلویه و بویراحمد و بازدید از بزرگترین طرح اشتغال‌زایی در این استان از تلاش های مدیر عامل و پرسنل پرتلاش آن تقدیر نمود.

لازم بذکر است نعمت‌زاده در سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در مجتمع تولیدی بین‌المللی دناصنعت و بازدید از خطوط تولید این مجتمع از نزدیک در جریان تولید انواع محصولات این شرکت عظیم تولیدی قرار گرفت.

 به گزارش ایلنا از یاسوج، مجتمع بین‌المللی دنا صنعت یاسوج سال 85 فعالیت خود را در یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد آغاز و هم اکنون عنوان بزرگترین کارآفرین کشور در کوچکترین استان کشور را با خود بهمراه دارد.

متن پیام نعمت زاده به شرح ذیل است: 

جناب آقای لهراسب باقری

مدیر عامل محترم مجتمع تولیدی بین المللی دنا صنعت

باسلام

بدینوسیله از همراهی و ارایه گزارش جنابعالی و زحمات همکاران‌تان طی بازدید اینجانب از آن مجموعه تشکر می‌نمایم. با توجه به پتانسیل‌های موجود استان در حوزه‌های نفت، گاز، کشاورزی، دامپروری، جنگل، گیاهان دارویی، صنایع دستی و گردشگری و مساعدت شرایط محیطی و اقلیم چهار فصل استان انتظار می‌رود همچون گذشته و با استعانت از درگاه خداوند متعال با انجام سرمایه گذاری‌ها و کارآفرینی‌های جدید و توجه ویژه به امر توسعه صادرات محصولات شاهد رونق و شکوفایی اقتصادی منطقه باشیم .

توفیق شما را در روند خدمت به مردم و بخش صنعت بیش از پیش از خداوند منان مسالت می‌نمایم .

محمدرضا نعمت‌زاده

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز