خبرگزاری کار ایران

در جلسه شورای ترافیک استان‌البرز مطرح شد

کمبود امکانات و تجهیزات کنترل ترافیک در البرز / پیش‌بینی بیش از 450 هزار تردد از راه‌های مواصلاتی استان

asdasd
کد خبر : ۳۸۷۳۲۹

معاون استاندار البرز گفت: تعطیلات عید فطر امسال بیش از 450 هزار تردد از راه‌های مواصلاتی استان البرز پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایلنا در البرز، هیربد معصومی، امروز در جلسه شورای ترافیک استان با بیان اینکه البرز به دلیل قرار گرفتن در مسیر استان‌های مواصلاتی کشور از اهمیت بسزایی برخوردار است با اشاره به انجام 29 میلیون تردد ایام تعطیلات نوروز امسال در محورهای مواصلاتی این استان افزود: این در شرایطی است که امکانات پلیس راه البرز در حد استان‌هایی مانند سمنان، یزد، خراسان جنوبی و ... است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با بیان اینکه البرز در این زمینه از امکانات ویژه‌ای برخوردار نیست، گفت: این در شرایطی است که در وضعیت عادی نیز  روزانه شاهد 200 هزار تردداز راه‌های این استان هستیم.

معصومی با تأکید بر مدیریت ترافیک راه‌ها از مجرای هوشمندسازی و نصب دوربین به منظور رصد وضعیت راه‌ها افزود: با نصب دوربین‌ها و کنترل هوشمند، می‌توان موضوع ترافیک برون‌شهری را به نحو مطلوبی مدیریت کرد.

وی با اشاره به لزوم نصب دوربین‌های کنترل ترافیک در خارج از محدوده شهری استان گفت: وجود دوربین در مسیر راه‌های مسافران به ذاته عاملی بازدارنده از بروز تخلف محسوب می‌شود، بنابراین باید سعی کنیم به سمت هوشمندسازی حرکت کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز