خبرگزاری کار ایران

فرماندار نوشهر عنوان کرد

اعلام آمادگی تمامی ارگان ها برای تعطیلات عید فطر

فرماندار نوشهر با پیش بینی افزایش چشمگیر حضور گردشگران همزمان با فرا رسیدن عید سعید فطر بر لزوم آمادگی کامل دستگاه‌های مسئول برای استقبال از گردشگران در این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، محمدعلی قمی روز شنبه در جلسه ستاد خدمات اجرایی سفر و ستاد ساماندهی طرح سواحل شهرستان نوشهر اظهار کرد: با توجه به سوابق سال‌های گذشته و حضور چشمگیر گردشگران در عید سعید فطر و بعد از آن باید تمامی دستگاه‌ها شرایط استقبال را به نحوی آماده و فراهم کنند که بتوانیم جوابگوی حضور مسافران در منطقه باشیم.

وی تصریح کرد: دستگاه‌های متولی باید بر مسائلی مثل افت فشار آب، ولتاژ برق و جایگاه سوخت‌رسان و همچنین دستگاه‌های خود پرداز بانک‌ها، سرویس‌های بهداشتی، اماکن اقامتی و بین‌راهی و برای جمع‌آوری زباله با جدیت آماده باشند.

قمی با اشاره به 60 کیلومتر ساحل و وجود 200 شهرک، 2 مجموعه نام آشنای سیترا و سی‌سنگان در شهرستان محدوده شهرستان نوشهر افزود: با توجه به تعداد بالای گردشگران در نوشهر برخی نواقص در زمینه ارائه خدمات به گردشگران در سال‌های گذشته بر طرف شده است و امنیت، سلامت و هویت دینی و بومی نیز باید با برخورد منطقی و اقدامات ایجابی و فرهنگ سازی برطرف شود.

فرماندار نوشهر گفت: از شنای گردشگران در خارج طرح‌های سالم‌سازی دریا جلوگیری و علاقه‌مندان به محدوده طرح‌ها هدایت شوند و در این راستا باید دستگاه‌های متولی امر نهایت همکاری و هماهنگی را داشته باشند تا علاوه بر حفظ امنیت و هویت دینی، سلامتی افراد به خطر نیافتند و شاهد غرق‌شدگی هموطنان خود نباشیم.

قمی خاطرنشان کرد: تمامی واحدهای پذیرایی، 200 شهرک و مجتمع‌های اقامتی باید با بکارگیری افرادی با باورهای دینی به گردشگران خدمت‌رسانی کنند.

وی همچنین نظارت بر نحوه فعالیت قایق‌ها و جت اسکی‌ها بر لزوم قیمت‌گذاری آنها تاکید کرد.

کد خبر : ۲۸۸۳۲۶