خبرگزاری کار ایران

در سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی؛

مراسم سوگواره و شروه سنتی در بوشهر برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۳۷۷۴۴۴

مراسم سوگواره، شعرخوانی و شروه سنتی در بوشهر به مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد روز گذشته در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش ایلنا از بوشهر، حسین دارند، محمدرضا احمدی‌فر، محمد‌حسین انصاری‌نژاد، غلامرضا کرمی، صدیقه مزارعی‌زاده و مرضیه معصومی از شعرخوانان این مراسم بودند.

 همچنین اجرای نمایش به کارگردانی احمد قربانی و اجرای موسیقی توسط گروه «آوای جنوب» به هنرمندی علی افشارپور و غلام عطایی از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

 مراسم سوگواره، شعرخوانی و شروه سنتی بعد از نماز مغرب و عشاء در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

مراسم دیگری نیز در همین راستا پنجشنبه شب گذشته، 13 خرداد در مسجد توحید بوشهر با سخنرانی مقدم‌فر، مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده کل سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی برگزار شد.

همچنین مراسم گرامیداشت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلای اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) و پنجاه و سومین سـالگرد قیام خونین  ۱۵ خرداد در شهرستان‌های استان بوشهر با حضور سخنرانان برجسته استانی و کشوری برگزار شد.

لازم به یادآوری است، در شهرستان دشتی نیز در حاشیه این مراسم، ترویج فرهنگ مطالعه و آشنایی کودکان ونوجوانان با اندیشه‌های سازنده امام راحل اجرا و تعداد 500 جلد کتاب با موضوعات مختلف از زندگی امام و اشعار پیرامون امام به شرکت‌کنندگان در مراسم اهدا شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز