خبرگزاری کار ایران

مدیرکل پدافند غیرعامل استان البرز:

پدافند غیرعامل در راستای اقتصاد مقاومتی پیگیری شود

asdasd
کد خبر : ۳۷۵۳۷۸

مدیرکل پدافند غیرعامل استان البرز بر لزوم دقت نظر در موضوع امنیت شبکه های اجتماعی و تلگرام و توجه بیشتر به موضوع پدافند غیر عامل در بحث بهداشت و درمان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا در البرز، شهاب‌الدین حسینی با بیان اینکه 11 کارگروه پدافند غیرعامل از جمله امنیت سایبری، جهاد کشاورزی، امداد و نجات، مشارکت مردمی و امنیت غذایی در البرز فعال هستند  افزود: کارگروه‌های پدافند غیرعامل استان موظف هستند هر دو ماه یک بار تشکیل جلسه داده و نتایج را دراین زمینه اعلام کنند.

وی با بیان اینکه موضوع پدافند غیرعامل زود بازده نیست، خاطرنشان کرد: باید با پیش‌بینی تمهیدات لازم زمینه را برای رفع بسیاری از موانع دراین زمینه فراهم کرد.

حسینی همچنین با اشاره به ضرورت ارتقای امنیت سایبری در کشور گفت: امسال بازنگری از آسیب‌های هکری و سایبری برای در امان‌ماندن تاسیسات استان از این مشکلات باید به صورت ویژه مورد توجه دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان‌البرز در ادامه با اشاره به لزوم دقت نظر در موضوع امنیت شبکه‌های اجتماعی و تلگرام بر ضرورت توجه بیشتر به موضوع پدافند غیرعامل در بحث بهداشت و درمان کشور از جمله در موضوع مبادلات دارویی بخصوص برای مسافران که به خارج از کشور رفت و آمد دارند تاکید کرد.

حسینی همچنین با اشاره به در نظر گرفتن موضوع پدافند غیرعامل در بخش اقتصاد کشور و لزوم حمایت از واحدهای صنعتی و تولیدی در برابر تهدیدات اقتصادی خاطرنشان کرد: با توجه به قرار گرفتن در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل لازم است با تدابیر جدی سیاست‌ها و راهبردهای این موضوع مهم را به طور جدی مد نظر قرار داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز