خبرگزاری کار ایران

مدیرگروه خودروسازی سایپا به ایلنا خبرداد:

بزودی سایپای‌کاشان شریک‌خارجی پیدا خواهد کرد/ تولید خودرویی به نام کاشان

asdasd
کد خبر : ۳۶۷۹۷۶

مدیرگروه خودروسازی سایپا از توافقات انجام شده برای حضور خودرو سازان خارجی درگروه خودرو سازی سایپا خبرداد

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، مهدی جمالی در حاشیه بازدید از خطوط تولیدی سایپا کاشان در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: بعد از توافقات برجام سرمایه‌گذاران خارجی با علاقه‌مندی زیادی برای همکاری در خودروسازی وارد کشور شوند که سایپای کاشان یکی جاهایی است که اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی علاقه و اشتیاق  سرمایه‌گذاران خارجی در سایپای کاشان را یکی از برندهای اساسی  گروه خودروسازی  سایپا دانست و گفت: گروه خودروسازی سایپا این فرصت را به عنوان یکی از برندهای اساسی غنیمت می‌شمارد.

مدیرگروه خودروسازی سایپای کاشان از تولید دو نوع خودروی جدید طراحی شده شاسی‌بلند و صندوق‌دار(cs۳۵ و eado) و ورود آن به بازار از ابتدای سال ۹۵ با همکاری شرکت خودروساز چینی در سایپا کاشان خبرداد و گفت: خودرو C435 از بهمن سال‌گذشته وارد خط تولید شده و تاکنون بیش از هزار دستگاه  از این نوع خودرو در کاشان تولید و پیش فروش شده است.

وی همچنین از تولید انبوه این نوع خودرو در سال‌جاری خبرداد و افزود: امیدواریم با تدابیری که مسئولان شهرستان کاشان و استان اصفهان پیش‌بینی خواهند کرد بتوانیم  زمینه سرمایه‌گذاران خارجی را در سایپا کاشان بیش ازپیش فراهم کنیم.

جمالی نیروی ‌انسانی قابل، مدیران متخصص و پرتلاش را بزرگترین پتانسیل سایپا کاشان عنوان کرد و گفت: منطقه‌ای مستعد صنعتی، مدیران خوب منطقه‌ای کاشان و دانش فنی متخصصینی که در سایپای کاشان  وجود دارند فرصت  ذی‌قیمتی را برای اشتیاق  سرمایه‌گذاران خارجی در این شرکت فراهم کرده است.

مدیرگروه خودروسازی سایپا، از صادرات 18 هزارخودرو از شرکت سایپای کاشان به خارج از کشور در سال گذشته خبر داد و گفت: در سالجاری بیش از 34 هزار خودرو از شرکت سایپای کاشان به خارج از کشور صادر خواهد شد.

وی از صادرات بیش از 20 هزار خودرو از سایپای کاشان در اواخر سال‌گذشته به کشور الجزایر خبرداد و گفت: صادرات اولیه خودرو از سایپای کاشان به کشورهای سودان و لبنان شروع شده است. کیفیت بالای خودروی سایپای کاشان موجب شده تا مشتریان زیادی از کشورهای خارجی از این شرکت درخواست خرید کنند. بزودی سایپای کاشان شریک خارجی پیدا خواهد کرد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا در کاشان درباره تولید خودروی در این شرکت به نام کاشان براساس خواسته فرماندار و رئیس شورای اسلامی شهرکاشان گفت: ضمن اینکه در آینده خودرویی به نام کاشان در سایپای کاشان تولید خواهد شد و بخشی از خیابان‌های کاشان نیز به نام سایپا نام‌گذاری خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز