خبرگزاری کار ایران

مدیر ثبت احوال شهرستان‌ری خبر داد؛

درخواست کارت هوشمند ملی از منزل یا محل کار

asdasd
کد خبر : ۳۶۰۲۸۰

مدیر ثبت احوال شهرستان ری اعلام کرد: شهروندان شهرستان ری می‌توانند تنها از طریق دسترسی به اینترنت نسبت به ثبت اولیه درخواست کارت هوشمند ملی اقدام کنند.

زهرا شیبانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در جنوب استان‌تهران با اشاره به حجم مراجعات شهروندان درباره دریافت کارت هوشمند ملی گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و به منظور کاهش تردد و جلوگیری از اتلاف وقت شهروندان، متقاضیان دریافت کارت هوشمند ملی می‌توانند از منزل و یا محل کار خود با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان ثبت احوال کشور به نشانی  www.NCR.IR نسبت به تکمیل فرم درخواست و ثبت نام اولیه رایگان اقدام کنند.

وی افزود: متقاضیان پس از ثبت درخواست خود با  تعیین نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت و یا مراکز پستی و اخذ نوبت اینترنتی، نسبت به  مراجعه به دفتر مذکور برای تهیه عکس و ثبت انگشت‌نگاری  و پرداخت هزینه اقدام کرده که پس از طی دوره زمانی  فرآیند اداری، کارت هوشمند ملی آنان صادر می شود.

شیبانی تاکید کرد: متقاضیان پس از دریافت پیامک از سوی سازمان ثبت احوال می‌توانند در زمان اعلام شده به  مراکز تعیین شده مراجعه کرده و کارت هوشمند ملی خود را دریافت کنند.

 مدیر ثبت احوال شهرستان‌ری از شهروندان خواست به منظور رعایت حال و زمان خود از مراجعه غیرضروری به این اداره خودداری کنند.

به گفته شیبانی، اولویت صدور کارت هوشمند ملی برای افراد بالای 15 سال و یا فاقد کارت ملی است و تمام مراحل صدور کارت توسط متقاضیان با کد رهگیری‌شان از طریق سایت سازمان قابل پیگیری است.

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز