خبرگزاری کار ایران

آخرین جلسه شورای اداری شهرستان ری؛

تاکید فرماندار بر تلاش مضاعف دستگاه‌های اجرایی شهرستان ری در سال 95

فرماندار ویژه شهرستان‌ری از ادارات و دستگاه‌های اجرایی این شهرستان خواست سال آینده تلاش و کوشش خود را در خدمت‌رسانی به مردم این شهرستان مضاعف کنند.

به گزارش خبرنگار  ایلنا در جنوب استان تهران،  هدایت‌اله جمالی‌پور در آخرین جلسه شورای اداری این شهرستان در سال‌جاری که صبح امروز با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید علی شاهچراغی، امام جمعه شهرری، محسن علیجانی، نماینده منتخب مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، حسینی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری، فرماندهان نظامی و انتظامی و روسای ادارات این شهرستان  در تالار خدمت ساختمان فرمانداری ویژه شهرستان ری برگزار شد از روسای ادارات شهرستان ری نیز خواست تا پایان خردادماه سال آینده  نسبت به ارایه خدمت  به تمامی افراد حوزه جغرافیایی شهرستان ری  براساس نقشه تقسیمات کشوری اقدام  و از تداخل‌های مدیریتی منطقه تحت مسئولیت خود با سایر مناطق استان‌تهران جلوگیری کنند.

 

جمالی‌پور تاکید کرد: نباید دستگاه اداری در شهرستان ری وجود داشته باشد که به مناطقی غیر از شهرستان ری خدمات دهد و یا خدماتش تحت تاثیر مدیریت‌های دیگر مناطق باشد و اگر دستگاهی مشکل دارد آن را به معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرمانداری ویژه شهرستان ری ارجاع تا از طریق مدیرکل دستگاه مربوطه اقدام لازم صورت گیرد.

 

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) از حضور مردم در انتخابات هفتم اسفند تجلیل کرد و از  منتخبین مردم در خانه ملت خواست با تصویب قوانین موردنیاز جامعه، برای مشکلات مردم بویژه در زمینه اقتصادی  چاره جویی کنند.

 

معاون استاندار تهران  همچنین با اشاره به درپیش بودن تعطیلات نوروزی و تردد زایرین، مسافرین و گردشگران به  شهرستان ری از تصویب تاسیس مدیریت میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری این شهرستان  خبر داد و خواستار برنامه ریزی ادارات در خدمت به مسافرین و برقراری کشیک نوروزی در ادارات خدمات رسان شد.

در این جلسه پس از بیان مسایل دینی و روایات و احادیث در خصوص خدمت به مردم توسط امام جمعه شهرری، تعدادی از روسای ادارات شهرستان ری برنامه های خود را در ایام تعطیلات نوروزی اعلام کردند.

معرفی تعدادی از مدیران تازه منصوب شده شهرستان ری و قدردانی از مدیران پیشین دستگاه های اجرایی از دیگر موارد این جلسه بود.

بر اساس اعلام مهدی مجیدی، معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری ویژه شهرستان ری، آقایان سید احمد صفوی، مجتبی جانعلی، عباس ابن‌علی، قربان‌نیا، فاضلی‌نژاد، شهباز بیگی، حلاجیان، خلیل‌نژاد،لطفی زاده، رضیی و خانم شیبانی به ترتیب به عنوان شهردار منطقه 20، رییس اداره ورزش و جوانان، اتاق اصناف، منابع طبیعی و آبخیزداری، بهزیستی، آموزش و پرورش بخش فشافویه، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق، جهاد کشاورزی، دانشگاه پیام نور حسن آباد، اداره  حراست فرمانداری  و ثبت احوال شهرستان ری معرفی و از خدمات مهندس منصور کتانباف، مصطفی نکولعل آزاد، تقی الهی، رهنماییان، همتی،   قربانی‌مهر، ذوالفقاری، جوادی، برخورداری، داود خراسانی  و ناظمیان در مدت زمان مسولیت قدردانی شد.

کد خبر : ۳۵۵۷۳۵